Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange medlemmer .. Gruppe/facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen..

jeg er forholdsvis ny i forummet her og er lidt i tvivl om tråden kommer det "rigtige sted" hen.. dog skriver og sender jeg den anyway. . så må vi tage den derfra..

Jeg er blevet administrator i en gruppe på FB med over 700 medlemmer og for at holde væggen overskuelig, har jeg flere gange "ansøgt" på gruppens vegne om at få "salgs funktionerne" (jeg vedhæfter et billede ved opslaget
De skriver at der vil gå op til 2 uger før jeg vil se funktionerne, men nu er der gået meeeeeeeget lang tid, intet er sket med denne gruppe.
Har en anden forholdsvis ny gruppe med under 50 medlemmer og den har fået funktionen.. kan det være fordi min (store)gruppe har for mange medlemmer til registrere salgs-indstillingerne ifht facebook reglerne ? eller.. hvorfor får jeg ikke funktionen?? jeg har søgt og søgt og kan ikke skrive direkte til FB, så nu prøver jeg her, der må være nogen som er stødt på samme problemer som jeg? :)

Mvh En frustreret gruppe admin :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok stille spørgsmålet i deres community i stedet...: https://www.facebook.com/help/community/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)