Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det helt umuligt?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

JBruhn:
Men vil de fleste som foer har lavet lidt have et liggende som man kan bruge fra tidligere?

Tjo nogle har...
Jeg så et latent marked, ud fra at der stadig er mange som ikke mestrer håndkodning, men åbne Dreamweaver (eller endnu værre, Frontpage) og så kaster sig ud i en ond sammenblanding af 17 tabeller... eller bruger en hel dag på at lave noget fornuftigt kode, hvor min tanke er, at produktion af XHTML/CSS er en relativ simpel opgave der lettere kan outsources end fx den rigtig programmering - og at en programmør/grafikeres tid ofte er bedre brugt på det de er gode til :-)

Var blot et hurtigt lille salgs pitch, det skal bestemt ikke sitetracke tråden ;-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:22

Mon ikke Joomla med en god template kunne løse dit problem? Joomla er open-source og dermed gratis, du kan få et domæne incl. Joomla hos fx i123.dk eller gigahost.dk fra 9,-/md (men nok ikke til prof. brug).

Så smider du en design template henover og vupti, du har en flot side, som du kan styre 100% via CMS. Jeg er selv begyndt at rode med det til min butik version 2, men er langtfra 100-meter-mester endnu. Der findes masser af gratis joomla-templates på nettet, men de allerbedste koster ca €30 og er bestemt pengene værd. Se fx joomlajunkie.com og yootheme.com

Venlig hilsen

Ole

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:24

Nicolai Lønne:

Var blot et hurtigt lille salgs pitch, det skal bestemt ikke sitetracke tråden ;-) 

Det er da dejligt du tilbyder det:o) Det er nok naermere min mangel paa viden som faar det til ikke at lyde vaesentligt...

Men jeg vil bestemt huske dig, men da jeg ikke selv ved/forstaar hvad du egentligt tilbyder er det nok vigtigt at jeg har prisen. Da jeg saa kan faa den kommende udvikler til at se paa om det er aktuelt:o)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:34
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:02

Hej

Hvis du ikke har de store krav til hvornår produktet skal stå færdigt, vil jeg gerne melde mig, til at kigge på det. Jeg studere til daglig på DTU og tiden ved siden af er derfor ikke til et fuldtidsprojekt. Men er dette ikke kravet, så er du meget velkommen til at smide mig en mail på: cen@cens.dk

Mvh.

Christian Elgård Nielsen 

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:07

Hej Christian

Det lyder spaendende, jeg vil lige give dig en mail her hurtigst muligt;o) 

mvh

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:13

Hej Christian

Nu skal jeg jo ikke hugge Bruhns nyfundne potentielle programmør, men hvis du fra tid til anden har tid til mindre projekter (ved siden af skolen og Bruhns opgave) så kunne jeg måske have lidt betalt, men ikke jordens mest udfordrende arbejde til dig.
Det jeg mest af alt har behov for, er en som er god til XML/XSLT, samt lidt html/css, samt gerne lidt .NET videnskab (behøver ikke være ekspert, men bare have lidt grundlæggende viden).

Skriv endeligt, hvis du har interesse, tid og matcher overstående :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:25

Nu er 5000 kr jo ikke meget, men det køber dig da 12 timers arbejde og opsætning af Joomla hos mig, så hvis du selv står for det grafiske og selv laver indholdsiderne når sidehieraki og menustrukturer m.v. er lavet så kan du skam komme ganske langt for 5000 kr.

Men forventer du 100 indholdssider sat op med ekstra funktionalitetsprogrammering osv. så tror jeg selv dine u-landske programmører står af til den pris.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)