Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalings gateway paa Wordpress med salg til hele verden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med at lave betalingsform paa min hjemmeside, jeg har faaet lavet et par af mine produkter, men skal have lavet en betalings gateway. Jeg vil ikke have nets til at starte med for det virker dyrt. Jeg overvejer Stripes, men er der andre der sidder i samme situation hvor de saelger online til mere end kun Danmark for saa ville jeg saette stor pris paa at i delte lidt erfaring her. 

Mange tak, 

Venlig Hilsen 

Kasper 

www.manoanim.com

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmst nævner du NETS og gateway sammen. Det er forkert. Du skal have en indløser samt en gateway for at kunne modtage betalingskort. Nets er en indløser. Vi samarbejder selv med Clearhaus som er en indløser samt Quickpay der er en gateway. Med disse to løsninger vil du kunne modtage betalingskort. Der er ret kort ansøgnings tid samt ingen. oprettelse ved begge. Et alternativ til Quickpay kunne være ePay. Alle de nævnte virksomheder er danske og de er lette at få fat på telefonisk. Såfremt det er noget du vil have hjælp til så hjælper vi gerne. Bare skriv.

Stripe har begge i sig. Jeg høre dog flere have problemer med Stripe som er en lidt tung udenlandsk virksomhed at danse med. Med de lave omkostninger som man har fået efterhånden på det danske marked er Stripe samt Paypals priser ikke suuuuper lave længere.

Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal du have, det giver god mening, de er alle danske? Har du erfaring med Paypal eller Stripe? 

Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for forklaringen Samuel. 

Jeg proevede med NETS men de ville have jeg skulle faa mig et FI-nummer, og det skal jeg ikke have hos Stripes. Det virker mere intuitivt for mig som uvidende. Er det bare begynder forvirring eller kan det blive rodet med Clearhous og Quickpay? 

Vil kunder kunne maerke foreskel hvis jeg starter med Stripe (fordi det virker super nemt) og saa senere flytter til fx Clearhous og Quickpay som jer? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)