Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Must have Software til små firmaer?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Jeg tænkte på om alle i smarte iværksætter også bruger nogle smarte programmer?


 

Jeg overvejer selv at starte en 1-mands el. I/S virksomhed, men vil jo gerne have nogle guldkorn med på vejen.

 

Så hvis i har nogle gode programmer der kan gøre det nemmere at drive en lille virksomhed, vil i så være søde og smide navnene her og eventuelt et link til deres hjemmeside (hvis de har en)

 

På Forhånd tak
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas


mht. økonomisystem, så syntes jeg at summasummarum er en vinder.

billigt, godt og nemt. www.summarum.dk

 

Jeg står selv og mangler et brugervenligt crm system, med dokumenthåndtering (også outlook e-mail), time/sag-styring samt kundehåndtering. Men det er ikke lykkes mig at finde et der var godt nok/brugervenligt nok, på trods af Google. (og jeg er IT Nørd) :-)

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/11/2005 3:31:16 PM Forfatter: D-Fens

mht. økonomisystem, så syntes jeg at summasummarum er en vinder.

Helt enig!. Man kan iøvrigt supplere op med Pdfprinter fra http://pdfprinter.dk/. På den måde kan man fuldautomatisk udsende fakturaerer osv. i pdf format med mails. Helt uundværligt!.


Dato: 5/11/2005 3:31:16 PM Forfatter: D-Fens

Jeg står selv og mangler et brugervenligt crm system, med dokumenthåndtering (også outlook e-mail), time/sag-styring samt kundehåndtering. Men det er ikke lykkes mig at finde et der var godt nok/brugervenligt nok, på trods af Google. (og jeg er IT Nørd) :-)

Det gør jeg faktisk også! Sig til hvis du finder noget.
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, PDF-printeren og den nemme måde at integrere den til summa, er guld værd.


Jeg har endnu ikke mødt en kunde som har brokket sig over den type "elektronisk faktura".

 

Begge programmer er gode produkter, som leverandørene kan være stolte af.

Alt om både i Danmark

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/11/2005 10:31:38 PM Forfatter: D-Fens
Jeg har endnu ikke mødt en kunde som har brokket sig over den type ''elektronisk faktura''.



 

Accepterer offentlige institutioner en pdf-faktura?

 

Hans
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du starter enkeltmandsfirma, skal du overveje, om du vil bruge til på selv at bogføre.

Jeg har spildt oceaner af tid på netop dét - tid som jeg kunne have brugt på at udvikle nye projekter eller finde nye kunder.

Mit program til bogføring hedder Vivi, og hun svarer altid sødt, når jeg ringer til hende.

 

Hans
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/12/2005 12:13:48 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Accepterer offentlige institutioner en pdf-faktura?


Hans


 

Det tror jeg ikke...men der er udviklet et modul til summa, som skulle gøre det muligt

Alt om både i Danmark

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/12/2005 12:19:51 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Hvis du starter enkeltmandsfirma, skal du overveje, om du vil bruge til på selv at bogføre.

Jeg har spildt oceaner af tid på netop dét - tid som jeg kunne have brugt på at udvikle nye projekter eller finde nye kunder.

Mit program til bogføring hedder Vivi, og hun svarer altid sødt, når jeg ringer til hende.


Hans

 

Jeg kan personligt godt lide at have fingeren på pulsen med mit regnskab og selv lave bogføringen, men nuhar jeg også kun et "Hobby-ApS".

Men det er helt klart noget man skal overveje. Jeg syntes dog nu ikke at det er et problem ej heller særligt tidkrævende, når man først har fået indarbejdet nogle rutiner.

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil foretrække at læne mig op af Danske Banks motto: "Gør det du er bedst til..."

Den tid man bruger på at lave kedelig bogføring bruger man ikke på kreativ ideudvikling eller decideret produktion.  Dette afhænger selvfølgelig af hvilken salgs virksomhed man har.

Mvh.

Michael
Tilmeldt 28. Apr 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var satme lækkert.. ;)


Stone''s SummaSummarum 2 er et skide lækkert program.

Lige hvad jeg ledte efter...

 

Men hvis jeg kun skal lave et regnskab.. Burde jeg så købe licens?

 
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)