Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan optimerer jeg mit salg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg laver en del forskellige ting. Special Rekvisitter, Læderhåndværk, Special effects og unikamøbler. 

Jeg har en del annoncer på DBA, i mangel på en færdig hjemmeside. Eks. http://www.dba.dk/sofabord-conradi-valnoed-b/id-1015841459/

Det går sådanset meget fint, der kommer en del henvendelser - det gør jeg i og for sig os bare igennem mund til mund anbefalinger, hvilket jo er dejligt. Jeg sidder og arbejder på mit nye site, som skal favne temmelig bredt. Jeg vil gerne have, at kunder har mulighed for, at afgive en bestilling fra min hjemmeside. Men eftersom at intet projekt er ens, er det noget jeg giver en pris på fra gang til gang. 

Jeg har tit oplevet fgl. scenarie:

Kunde: Kan du give en pris på et spisebord, det skal være X størrelse. 

Mig: Kan du fortælle lidt nærmere om, hvilken slags bordplade du har i tankerne?

Kunde: Det må gerne være noget mørkt og råt træ.

Mig: Ok. Så foreslår jeg X træ. Det kommer til at koste X beløb

Nu er der 3 muligheder 

85%AKunde: tavshed, ingen tilbagemelding / Hvad siger du til X beløb (eks 2000kr, når min første pris var 8.000kr)

10%BKunde: Spændende, jeg vender lige tilbage.

5%  CKunde: Jeg køber det.

Hvordan undgår jeg at "spilde min tid" på kunde A, som egentlig alligevel ikke vil købe?

Hvordan får jeg dem til at købe?

Hvis jeg havde vidst fra starten, hvad kundens budget var, så havde jeg kunne foreslå noget, som måske mere var i nærheden af hans/hendes prisgruppe. 

Men skal jeg bede om et budget fra kunden? Kan jeg gøre noget andet?

Jeg ar som udgangspunkt ikke lyst til at skilte med priser på min side - alle opgaver er forskellige.

Min side er, som nævnt ikke helt færdig. Men her er mit eget bud på, hvordan en bestillings side skal se ud. Nogen forslag, ændringer, kommentarer?

http://conradi.design/portfolio/unikt-bord/

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise 

Jeg tænker om du kunne have fordel af at have en formular til forespørgelser på din hjemmeside hvor du ud fra nogle predefineret spørgsmål får afdækkets kundens behov samt budget. 

Med den egen formular samt hjemmesiden har du også selv langt lettere ved at styre kommunikationen omkring dine produkter. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)