Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vore nyhedsbreve sælger ikke

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at få lov til at se dit nyhedsbrev?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:18

erjegher:
Er det muligt at få lov til at se dit nyhedsbrev?

Læs det første indlæg. Der er et link.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:36

KlaMus:
Hvad gør vi galt, eller måske: hvad er det vi ikke gør?

Det ser alt for kedeligt ud og der er intet der stiller læserens nysgerrighed. Har i overvejet at lave nogle youtube klip og få dem med i nyhedsbrevet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19

Marwe:

Men jeg vil starte med at fjerne "ring gerne til os og hjælp og vejledning, ved telefon salg tillægges 30 kroner i porto" Første del er fint, men hvorfor opkræve 30 kroner for folk som ringer - hvis de ringer, så burde du da kunne lave noget mersalg, eller få noget feedback....

Sådan har bossen besluttet, da telefoniske ordrer beslaglægger langt flere ressourcer end en webordre.

Marwe:
Uanset om det er klassisk eller normal musik, så skal musik da høres og ikke beskrives med en lang tekst, vil det ikke være muligt at indsætte noget musiklinks i stedet for, så folk kan trykke på et link i nyhedsbrevet og så høre det - evt. noget link til youtube hvis det findes der.?
Vi har 33.000 varer i shoppen, men til de udvalgte nyheder i nyhedsbrevet, kunne jeg godt bringe et link, hvis det pågældende pladeselskab tilbyder sådanne. Problemet er blot, at stort set alle pladeselskaber (= vore leverandører) også sælger direkte til private og hvis deres pris er billigere end vores (hvilket den ofte er), så skyder vi os i foden ved at sender folk der hen.

Marwe:
Jeg tror generelt at du prøver at sælge/fortælle for meget i dine nyhedsbreve - alt for meget information omkring ligegyldige ting - f.eks. spred det glade budskab - altså folk er jo ikke dumme, så hvis de vil dele det med en ven, så skal de nok gøre det - og alternativ så lav en konkurrence med alle som deler det.
Med portofri levering ER der ikke mere at gi' af. Vores avance er nu så lav, at der ikke også kan blive råd til at udlodde præmier.

Vore erfaringer, som samlet set er langt over 100 år i branchen, vil klassiske musikelskere netop gerne have en beskrivelse af varen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28

Arne G.:

Lav en plan for hvad du vil med dine nyhedsbreve, hvem der skal have dem og hvordan du kommer dertil.

Hvem der skal have dem? Det skal alle der har lyst. Længere er den vel ikke? Vi har 756 abonnenter, men der er mange tusinde der ikke ved at det eksisterer og derfor ikke har signet up. Hvis vi havde 7.560 modtagere, ville den nuværende åbnings- og klikprocent være tilfredsstillende.

Arne G.:

Jeg er på ingen måde ude efter at angribe dig, men under sidste debat fik en masse gode råd, som enten blev modargumenteret eller bortfejet fra din side af. Har der været nogle af disse råd du modtog, som du konkret har taget til dig? Hvis nej, er det helt fair. Så forstår jeg blot ikke den nye tråd, til samme emne.

Det er nok en fejl fra min side, at jeg igen spørger til hvorfor nyhedsbrevet ikke sælger mere end det gør. Jeg burde nok i stedet have spurgt om hvordan jeg får flere abonnenter.

Vi mener selv, med vores mangeårige erfaring, at varepræsentationen er okay. Jeg skriver mig bag øret, at mine indledende besværgelser enten skal udelades, eller flyttes ned i bunden.

Vi er desuden ved at overveje hvordan vi med et minimum af arbejdsindsats kan segmentere nyhedsbreve, så jeg HAR altså lyttet ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37

Michael:

KlaMus:
Hvad gør vi galt, eller måske: hvad er det vi ikke gør?

Det ser alt for kedeligt ud og der er intet der stiller læserens nysgerrighed. Har i overvejet at lave nogle youtube klip og få dem med i nyhedsbrevet ?.

Vore kunder ER kedelige (vil nogen sikkert mene), de er 50+ og ret konservative i almindelighed. De falder ikke for superlativer, men ønsker saglig information og varerne.

Hvad skulle et YouTube-klip vise? Et vue rundt i butikken? Tjah, men vil det sælge flere CD'er i webshoppen? Det tror jeg ikke.

Fra København
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Kaffetilbud.dk Skrevet kl. 09:49

Jeg kender problemet. Vi har også de laveste priser i markedet og gratis forsendelse på relativ små ordrer. Priserne er så lavt at det er næsten umuligt at give yderlige rabat. Det vi gør er at lave en aftale med vores leverandør så vi nogle gange kan levere nogle mærker lidt billiger. Alternativet er at du giver din kunde noget ekspertise men det kræver at du segmenterer dine kunder. For eksempel, hvis de har købt X så kan de nok lide Y. Hvis de har set at du giver gode forslag så vil de måske starte med at købe det du forslåer i din nyhedsbrev.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KlaMus:
Sådan har bossen besluttet, da telefoniske ordrer beslaglægger langt flere ressourcer end en webordre

Ja, det må I selv om, jeg tror bare at det er forkert signal at sende i et nyhedsbrev - og hvis nu folk ringede til jer, og I kunne sælge noget mere ved at anbefale en anden cd i samme genre, og vil I tjene flere penge.

KlaMus:
Vore erfaringer, som samlet set er langt over 100 år i branchen, vil klassiske musikelskere netop gerne have en beskrivelse af varen.

Fino, ja - men så gør I jo det helt rigtige i forhold til nyhedsbrevet og så behøver I vel ikke mere hjælp fordi 100 års erfaring må jo vide det - Der var også en gang alle folk bruge Kodak film, det gør de så ikke mere - det fandt Kodak bare aldrig ud af før det var for sent og lukkede.

I skal da se præmien som et led i markedsføring, og hvis nu at en præmie som måske 50-70 kroner i indkøb kunne sørge for at folk delte jeres nyhedsbrev eller likede jeres facebook eller whatever, så er det da en lav marketingsomkostning....

Ikke for at lyde negativ, men det virker til at rigtig mange prøver at hjælpe og har også gjort det i andre tråde, men hver gang er det som om at du/I ved bedre, hvilket også er fair nok - men hvorfor så spørge om hjælp. Hvorfor ikke prøve enkelte ting af og se om det virker - resultatet kan vel ikke blive meget værre end det er nu....

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:16

KlaMus:

Vore kunder ER kedelige (vil nogen sikkert mene), de er 50+ og ret konservative i almindelighed. De falder ikke for superlativer, men ønsker saglig information og varerne.

Hvad skulle et YouTube-klip vise? Et vue rundt i butikken? Tjah, men vil det sælge flere CD'er i webshoppen? Det tror jeg ikke.

Du tager fuldstændig fejl af både dine kunder og hvad et youtube klip kan udrette. Her er lidt til at skubbe dig igang med = https://www.youtube.com/results?search_query=klassisk+musik Og så må jeg sige at du lyder som en der har givet op. Har du overvejet at træde til side og lade de yngre kræfter komme til ?. Du vil blive overrasket over hvad de kan udrette med internettet idag.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)