Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vore nyhedsbreve sælger ikke

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Du tager fuldstændig fejl af både dine kunder og hvad et youtube klip kan udrette. Her er lidt til at skubbe dig igang med = https://www.youtube.com/results?search_query=klassisk+musik Og så må jeg sige at du lyder som en der har givet op. Har du overvejet at træde til side og lade de yngre kræfter komme til ?. Du vil blive overrasket over hvad de kan udrette med internettet idag.

Hvorfra ved du at jeg tager fejl af vore kunder?
De par stykker jeg har klikket på af dine eksempler er (piratkopieret?) musik på baggrund af et slideshov af billeder der er rå-kopieret fra nettet.
Vi er en seriøs virksomhed. Vi vil skulle spørge rettighedshaverne af musik og billeder om lov til at bruge materialet. Vi har 33.000 CD'er i shoppen. Hvis vi skulle lave U-tuber til bot en brøkdel, skulle vi have en fast mand ansat til det.
Forskellen på mig og en "yngre kræft" er, at den nye vil skulle have timeløn for alt hvad hen laver. Det meste af mit webarbejde ligger uden for normal arbejdstid og er derfor gratis.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne lukke denne tråd. Vores webshop er åbenbart så håbløs, at jeg vil fremskynde overgang til et nyt og moderne system.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)