|
Har man gavn af at deltage i et debatfoum som Amino som aktiv erhvervsdrivende - eller er risikoen for at udstille sig for stor? Måske et lidt underligt spørgsmål, men bær lige over med mig et øjeblik. Jeg har efterhånden været vidne til at adskillige debatdeltagere - som jeg hidtil havde regnet for rimeligt fornuftige mennesker - kaste sig ud i debatter om deres professionelle område, hvor det ender i ren mudderkastning eller i bedste fald som meget barnlige forsøg på at få det sidste ord. Det stiller debatdeltagerne/mudderkasterne/børnene i et meget dårligt lys og får mig som læser til mentalt at strege dem fra listen over mulige leverndører. Og det var vel ikke meningen med deres deltagelse her? Spørgsmålet er så, om der er nogen retningslinier man som erhvervsdrivende bør overholde for at få noget positivt ud af det. Eller handler det mere om, at nogen kan holde hovedet tørt og blækket flydende, mens andre bare blive rødglødende og laver ridser i papiret? Under alle omstændigheder vil jeg mane til kratig eftertanke inden man trykker på Send... |
Morten Ellegaard Larsen:Har man gavn af at deltage i et debatfoum som Amino som aktiv erhvervsdrivende - eller er risikoen for at udstille sig for stor?
Det er ikke uden grund at amino også har ry for at være en offentlig gabestok! jeg syntes dit indlæg er meget relevant for jeg har også oplevet det du beskriver især her på det sidste. Personligt holder jeg mig selv i nakkehårene, for selvom jeg oplever tit nogen skrive noget sludder om min branche herinde, så vurderer jeg som ofte at det er bedst at tie helt stille, fordi chancen for at ende i en infight er absolut til stede, også uden man vil det.
Et godt herfra er at hvis man ønsker debatter med kant, så skal man ikke bruge sit rigtige navn
Bliv gratis medlem