Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få folk til at blive på din hjemmeside ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag derude. Når jeg sender nyhedsbreve ud tjener jeg godt denne enkle dag, men dagen efter går det bare ned, og den 3 dag er der overhovdt ingen indtjening. Så sender jeg nyhedsbrev ud igen også kører det hele i en cirkel igen. Nogle der har ideer til hvordan man kan få folk til at blive uden nyhedsbreve, findes der nogle guides danske eller engelske, så folk kommer og besøger min side tit, og ikke bare kun komme når der kommer nye nyhedsbreve. Mange tak.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:09

Prøv at sætte dig i brugernes sted. Hvad ville få dig til at komme igen og igen på en shop?

Jeg har ikke svaret. Der er ingen shops jeg kommer igen og igen på.

Mvh Jesper

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 19:11
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06

Hej

Prøv evt. med en smule markedsføring via adwords, start med små beløb og så om det giver resultater. Lav noget PR evt. eller få evt. din shop optimeret til søgemakiner, ja der er rigtig mange muligheder ikke at de lige at gå til, men bruger du lidt krudt og energi på det så skal du nok få flere kunder i biksen. Håber der var nogle ideer du kunne bruge, ellers så bare skriv til mig igen så finder jeg lige nogle andre gode ideer, men det kræver nok lidt mere viden omkring hvad og hvem du vil sælge til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)