Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle!

Er der nogle, som har gode idéer til et produkt, hvis man vil starte sin egen virksomhed?

Mvh Astrid

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Astrid 

Tror desværre ikke du får så brugbar feedback på dette indlæg som du håber. Det er de færreste som ud af det blå vil kunne give dig en idé som du vil kunne arbejde videre med. 

Først og fremmest tror jeg du skal vurderer hvorvidt du ønsker at tilbyde et fysisk produkt, eller levere en serviceydelser. Samtidig skal du lave et estimat over hvor stort budget du råder over mm. 

Prøv at tænk på nogle interesser, eller noget arbejdsområder du før har beskæftiget dig med og se om du ikke finder en idé derigennem. 

Held og lykke :-) 

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid,

Hvad interesserer dig, har uddannelse som og hvad er du god til ?

Jeg sad selv i den samme situation for nogle år tilbage. Jeg har været på mange forskellige arbejdsmarkeder, dog uden at passe så godt ind og jeg har altid befundet mig bedst når jeg lavede noget selvstændigt, og selv sat ved rettet. Jeg har altid været glad for boligindretning, derfor valgte jeg at tage en uddannelse til indretningskonsulent. I dag har min egen hjemmeside, med blog og webshop, som jeg startede op her i 2015. Så at fokusere på hvad din interesse er, så har du et godt fundament :)

Bedste hilsner /Mette

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Børne TV

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)