Jeg har nogle eksempler liggende, som jeg kan uploade på mit web. Kvaliteten er bestemt ikke ringe - og til 25 kroner kan der ikke sættes en kritisk finger på det. I mange tilfælde drejer det sig også om at afveje brug i forhold til det tidsmæssige samt kvalitet. Det er mange gange bedre end de resultater jeg kan skabe - og jeg kan ikke lave 5-6 fornuftige fritlægninger på en time .
Når det drejer sig om netop dén type digitalt arbejde, er det jo for så vidt ligegyldigt om arbejdet er gjort i Maribo, Madrid eller Malaysia - det er jo faktisk meget moderne, at
outsource sådanne ydelser - og som det blev nævnt tidligere i denne tråd, er det faktisk heller ikke det mest spændende arbejde.
Desuden er det jo også altid sådan, at man er nødt til at være lidt skeptisk, når der nogle, som kan gøre noget til en meget lavere pris end der er normalt. Jeg kan for eksempel heller ikke forstå, at der er nogle, som kan lave en pressemeddelse, sende den ud til x antal modtagere, efterfølgende følge op hos modtagerne et par gange - og samtidig yde kunden en fornuftige service, så de føler sig godt behandlet - for 2000 kroner. Men jeg er da nødt til at tage hatten af for dem der kan....