Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. start af transportfirma.(Kassevogn).

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis i starter selv så giv lige en melding. Jeg håber, jeg af og til skal bruge nogen med en kassevogn og et CVR-nummer og de rette forsikringer.

Thomas

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:30

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:28

Hej Thomas..

Jeg har snakket med forsikringsselskab i dag, men erhvers manden i mit område var desværre ikke tilstede i dag. Men de lovede han ville ringe i morgen. Når jeg har snakket med ham regner jeg med jeg vil ringe til dig, hvis det er ok vil jeg  gerne høre om nogle ting, fx om du kan gi os en ca. time pris vi kommer til at køre for, evt. pr km. også. Og hvor mange ture(gennem dig) vi ca kan regne med.. Pyha. Ved godt det var lidt af en smøre, men vi har lavet et budget ud fra hva vi ca mener vores udgifter vil blive om måneden, højt sat. Så vi' være rart med lidt fakta.. :) Vi er dog begge også indsat på at være meget fleksible, du vi næsten kan regne ud udfra andres ytringer at der skal ligges tid og kræfter i. :) 

Men som sagt snakker jeg med forsikringen i morgen(Codan var det eneste fosikringsselskab der tager transport forsikringer, jeg ku' finde, Mellem 50-70.000 sku jeg regne med), så snakker jeg med min "partner" og så ringer jeg til dig engang i løbet af eftermiddagen, hvis det er okey..!?

Mvh

Dennis

Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:15

Hej

Er der nogen der kan fortælle hvad det første man gør for at starte et transport firma?

Hilsen Joseff

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:30

Joseff:

Hej

Er der nogen der kan fortælle hvad det første man gør for at starte et transport firma?

Hilsen Joseff

Du skal selvfølgelig have kunder til din indtjening forinden du bruger en masse penge..

mvh   Geeked

Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:11

Hej igen

hvad skal jeg evt. gøre for at skaffe kunder...

Joseff

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)