Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem ejer CMS systemet...?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - du har helt ret. Det kan alle og enhver finde ud af. Silly me...

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:27

Nej det kan alle og enhver nok ikke, men det er jo ikke ligefrem hjernekirugi.

60 links ca. der skal laves - selv på en manuel løsning snakker vi hvad 65 liniers kode.

Fra Hjallerup
Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:40
Det var med ReFocus i mente, at jeg kom til at spekulere over CMS spørgsmålet – deres kunder skal nu sikkert igennem turen, ”ny” hjemmeside og søgemaskineoptimering næsten forfra.

Det er sikkert ikke svært – men jeg mener at man skal fokuserer på det man er god til, og jeg er god til at skære plader i stykker. Om det hedder 302 eller 301 har ikke den store betydning for mig, men jeg vil gerne være lidt inde i det ydelser som jeg køber. Derfor er vigtig at have tillid til sin leverandør.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:44

Ronnikc:

Nej det kan alle og enhver nok ikke, men det er jo ikke ligefrem hjernekirugi.

60 links ca. der skal laves - selv på en manuel løsning snakker vi hvad 65 liniers kode.

Korrekt! Hvor stor en procentdel af Aminoerne tror du, der er i stand til at fikse den sag? Men det er bestemt ikke hjernekirurgi. Som Mosevang skriver: Han er god til at skære i jern. Hvis jeg skulle benytte en af hans maskiner, ville jeg sikkert ødelægge maskinen, klippe mine fingre af og sætte ild på bygningerne på 30 sekunder.

Men det nærmer sig fluek..... For dig er det nemt at sætte op. Det er det også for vores programmører. Og så er den nok ikke længere.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:16

Mosevang:
Det var med ReFocus i mente, at jeg kom til at spekulere over CMS spørgsmålet – deres kunder skal nu sikkert igennem turen, ”ny” hjemmeside og søgemaskineoptimering næsten forfra.

Cloaking Systems leverede ikke et CMS og de byggede som sådan ikke hjemmesider - de forsøgte at generere trafik til folks eksisterende hjemmesider, og de er der stdaig uanset om Cloaking Systems er der eller ej. Spørgsmålet er mere om de fortsat er indekseret af Google :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:58

Thomas Rosenstand:

Og du har ret, Mikkel: Ejerskabet af domænet er det altafgørende. Og lige den bette sag er der mange, der ikke har styr på... 

Sikke da noget vås!    

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:03

Det må¨du da forklare lidt nærmere. Hvad er du uenig i - at thomas giver mig ret, at domænet er altafgørende - hvilket det da er, eller at mange ikke har ordenligt styr på deres domæner - hvilket jeg i hvert fald ved er et faktum?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:06

Ejerskab af domænet har intet at gøre med ejerskab af CMS systemet som er emnet i denne tråd, jeg gik sådan set ud fra det var en åbenlys fejl så jeg gik ikke ud fra der var grund til at uddybe det mere :)

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:56

Det kan godt være, du mener, det er noget vås, at der er mange, der ikke har styr på, hvem der er den reelle ejer af domænenavnet. Eller at det er noget vås, at jeg er enig i deMibs betragtninger.

I grunden en meget sjov måde at hilse på hinanden på for 1. gang her - set i lyset af det salgsbrev, du har sendt mig, hvor du gerne vil være leverandør til os. Dig om det - så sparer du lidt på telefonregningen der.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:55

Jammen jeg vil da lige prøve at forklare mig så da der åbenbart var flere der misforstod.

Det er rigtigt at mange slutbrugere ikke har sat sig ordentligt ind i hvordan ejerskab af domæner hænger sammen. Det er et problem og det er vi helt enige om.

Det jeg kommenterede på var det udsagn at "Ejerskab af CMS'et afhænger helt af hvem der ejer domænet" og DET passer ikke og jeg går ikke ud fra nogen oprigtig tror på dette, så jeg troede sådan set det var en "tastefejl" fra Thomas' side, either way Thomas. Jeg skal nok strege jer ud på vores liste så hører i ikke fra mig mere :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)