Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man underlinks på Google

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 01:13

Ved at være så relevant en side at google vælger at fremhæve undersider til din søgning.

Det er ikke noget man kan købe sig til, det er noget google afgør :)     

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17

Søg lidt på Amino, det har været oppe en håndfuld gange.

Google ser ud til at gøre det, når de er 99,98% sikker på at resultat nummer 1 også var det du ledte efter. Så det er ikke noget, der kommer frem under alle søgninger hvor Microsoft optræder, ikke engang under alle hvor de optræder som nummer 1. Men når du direkte søger på Microsoft, må der være tale om et sikkert match.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 00:27

Mik2000:

Jeg kan se, når man f.eks. søger på Microsoft, at de har underlinks til deres undersider f.eks. downloads, kundeservice mv.

Se: http://www.google.dk/search?hl=da&q=microsoft&meta=

Hvordan kan man få disse links til ens egen side?

Mvh
Kim

Jeg tror Mik2000 bliver misforstået lidt på grund af "forkert" ordvalg.

De søgeresultater der refereres til viser subdomæner for microsoft, og uanset hvor relevant hans site er bliver det ikke vist mere end én gang medmindre:

1. Der er oprettet et eller flere subdomæner

2. Der er tale om suplemental index (men det vises ikke helt på samme måde)

Subdomæner læser søgemaskiner som et seperat domæne, og er man så "heldig" at have et domæne så stærkt som microsoft, med et hav af indgående links, både på brand domæne, samt på subdomæner, kan google være så venlig at vise flere af subdomænerne, ved en søgning på f.eks microsoft Big Smile

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:24

-Tommy-:

Mik2000:

Jeg kan se, når man f.eks. søger på Microsoft, at de har underlinks til deres undersider f.eks. downloads, kundeservice mv.

Se: http://www.google.dk/search?hl=da&q=microsoft&meta=

Hvordan kan man få disse links til ens egen side?

Mvh
Kim

Jeg tror Mik2000 bliver misforstået lidt på grund af "forkert" ordvalg.

De søgeresultater der refereres til viser subdomæner for microsoft, og uanset hvor relevant hans site er bliver det ikke vist mere end én gang medmindre:

1. Der er oprettet et eller flere subdomæner

2. Der er tale om suplemental index (men det vises ikke helt på samme måde)

Subdomæner læser søgemaskiner som et seperat domæne, og er man så "heldig" at have et domæne så stærkt som microsoft, med et hav af indgående links, både på brand domæne, samt på subdomæner, kan google være så venlig at vise flere af subdomænerne, ved en søgning på f.eks microsoft Big Smile

Hejsa

Hm, blander mig lige, for jeg er en af de heldige som Google har tildelt "underlinks" til "undersider" i forhold til Min-mave.

Se f.eks. når du laver en søgning på ordet min - http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBR_daDK212DK214&q=min

Eller

når du søger på Min-mave - http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4ADBR_daDK212DK214&q=min-mave&meta=

Nu er det så jeg undrer mig i forhold til det der bliver snakket om her.

1. Jeg har ikke - så vidt jeg ved oprettet de kategorier der bliver linket til under googlesøgningen som subdomæner.

2. Jeg synes det er fantastisk at Google mener at Min-mave er så relevant blot ved en søgning på ordet "min" - og især når der dukker 637.000.000 sider op - at der er placeret disse underlinks.

Så er der nogen der kan fortælle mig hvordan det hænger sammen?

Min teori er at de har placeret disse underlinks fordi det er de kategorier der er mest besøgt på Min-mave og derfor viser at de er populære hvis man besøger siden.

Jeg glæder mig til at høre den rigtige grund Smile

Birgit

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:31
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:36

Hej Alle

Jeg faldt lige over en video, som fortæller nøjagtigt hvad man skal gøre for at få en dobbeltlistning (som efter sigende skulle fordoble trafikken).

http://www.stompernet.net/goingnatural2/

MVH Karsten

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 12:40

Så også denne Stompernet video for lidt tid siden. Den er nu ikke helt dum og det burde ikke kunne skade at gøre forsøget.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:22

Karsten Pedersen:
Jeg faldt lige over en video

Jeg skal sige det kort: TAK.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)