Det har voldt os langt flere problemer at få den nye Virksomhedsbørs online. Der er mange der har problemer desværre. Men vi regner med at være helt klar senest i morgen middag.
Designet ryger sig en tur i Firefox når man har to skærme.
Det er positionerne af de forskellige DIV's der ryger helt til højre (hos mig ihvertfald). "hvaderamino", "content" og "getStartet" div'ne rykker det hele. Har i sat dem med position absolute?
og så lige et spørgsmål mere - man må jo ikke lave nogle referencer til sig selv på siden ifølge jeres betingelser. Men, hvad nu når et domænenavn er en vigtig del af det man sælger? De fleste herinde ved jo nok godt hvordan man finder ejeren af et domænenavn.
God jul, og lige lidt at arbejde med: Inde i beskeder: Selve tabellen som indeholder beskederne er bredere end den graa streg som er rundt om det hele. Man skal klikke paa IDet for at se beskeden, tidligere kunne man klikke paa hele linien. Inde i virksomheder til salg: De forskellige sorteringskriterier boer staa lige over det som skal sorteres. Det er helt forskudt og staar lige ved siden af hinanden.
Saa har jeg lige et forslag til jer. Naar jeg kommer ind paa siden og der staar "Forside" "Gratis anonce" "Koeb" "Salg".... Saa taenker jeg umiddelbart Koeb= at jeg kan koebe... Og derfor klikker jeg der. Hvad med at omdoebe menupunkterne, og paa den maade faa lidt mere affordance paa siden...