Jeg er personligt helt vild med kommentaren inde fra erhvervsbladet:
Tosset debatør på erhvervsbladet.dk: Så trode man lige at amino.dk blev skabt
fordi Thorborg gav en håndsudrækning til de fattige iværksættere som
kunne bruge råd og hjælp.. Lige indtil der var nok brugere, til det
istedet blev endnu en pengemaskine.. Ærgeligt.
Hvor er det dog ærgeligt at se, at Martin sådan udnytter os. Hvor er det dog griskt af ham at forsøge at tjene penge på Amino. Her kommer vi og debatterer fuldstændigt uden personlig vinding og så viser det sig, ud af det blå, at Martin er manden bag projektet og at der pludselig kommer både AdSense annoncer, bannerannoncer og nu betaling for at man kan sælge sin virksomhed.
Og altsammen blot for at han kan dække det sølle tab på ca. 200.000,- om måneden som Amino (med søsterprojekter) påfører ham. tsk tsk tsk...
Martin Thorborg!!! Har du aldrig hørt om Janteloven? Ved du ikke at succes, eller bare et spinkelt forsøg på at få det, i DK straffes hårdt? Skam dig.
Eller... vent lige 
Vi får jo faktisk mulighed for at promovere egen person og forretning. Det har jo unægteligt medført et par kroner i omsætning...
Og du gav jo også god mad og endnu bedre vin, dengang vi var nogen der hjalp til Iværk07
Du gav da vist også en god rabat på bl.a. E-Pusher til Aminos faste debattører...
Fra tid til anden deler du ud af egen erfaring herinde.
Det koster os faktisk ikke noget at deltage på Amino, til trods for de udgifter man let kan regne ud at sådan et stort debatforum skaber...
Pokkers altså... nu ville jeg sidde her og være en forkælet lille jantelovsstyret møgunge og så viser det sig at Amino rent faktisk har en værdi for mig og mange andre. Øv altså [:'(]