Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg taber 200.000 kr. om måneden

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan ses her:

http://www.erhvervsbladet.dk/article/20071206/news04/71206043/

Uddrag af:

Vind tiden tilbage – Martin Thorborgs Nyhedsbrev nr. 18 Du vil sikkert mene at jeg har råd til at tænke sådan, men da jeg studerede, havde jeg hjemmeservice der vaskede mit tøj og gjorde rent i min toværelses lejlighed. Det kostede mig 2 timers arbejde på den lokale tankstation at få råd til en times hjemmeservice, men arbejdet på tanken elskede jeg, og jeg lærte en masse af det, så det var en god byttehandel. 

Åhh dit lille pus – nu skal du snart ned på den tank igen!!Wink

NEJ mere seriøs – jeg kan sgu’ godt li’ din still… Yes

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:46

Hej Bjarne

Det bliver nok svært at få det jo tilbage, da der i dag ligger en McDonald, men det kan selvfølgelig være at de har noget jeg kan lave, men igen, hvem siger de kan bruge mig? :-)

Dbh Martin

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:51

Så det er altså helt slut med SpamFighter nu for dit vedkommende, eller har du bare givet stolen videre, og fortsætter mindre aktivt i projektet, Martin?

Mvh

Malte 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:31

Amino bor sammen med SPAMfighter og jeg hjælper da til, men mit fokus er Amino.

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:02

Jeg er personligt helt vild med kommentaren inde fra erhvervsbladet:

Tosset debatør på erhvervsbladet.dk:

Så trode man lige at amino.dk blev skabt fordi Thorborg gav en håndsudrækning til de fattige iværksættere som kunne bruge råd og hjælp.. Lige indtil der var nok brugere, til det istedet blev endnu en pengemaskine.. Ærgeligt. 

Hvor er det dog ærgeligt at se, at Martin sådan udnytter os. Hvor er det dog griskt af ham at forsøge at tjene penge på Amino. Her kommer vi og debatterer fuldstændigt uden personlig vinding og så viser det sig, ud af det blå, at Martin er manden bag projektet og at der pludselig kommer både AdSense annoncer, bannerannoncer og nu betaling for at man kan sælge sin virksomhed.
Og altsammen blot for at han kan dække det sølle tab på ca. 200.000,- om måneden som Amino (med søsterprojekter) påfører ham. tsk tsk tsk...

Martin Thorborg!!! Har du aldrig hørt om Janteloven? Ved du ikke at succes, eller bare et spinkelt forsøg på at få det, i DK straffes hårdt? Skam dig.

Eller... vent lige Hmm

Vi får jo faktisk mulighed for at promovere egen person og forretning. Det har jo unægteligt medført et par kroner i omsætning...
Og du gav jo også god mad og endnu bedre vin, dengang vi var nogen der hjalp til Iværk07
Du gav da vist også en god rabat på bl.a. E-Pusher til Aminos faste debattører...
Fra tid til anden deler du ud af egen erfaring herinde.
Det koster os faktisk ikke noget at deltage på Amino, til trods for de udgifter man let kan regne ud at sådan et stort debatforum skaber...

Pokkers altså... nu ville jeg sidde her og være en forkælet lille jantelovsstyret møgunge og så viser det sig at Amino rent faktisk har en værdi for mig og mange andre. Øv altså [:'(] 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:55

Hej Nicolai

Tak for dit rare indlæg :-)
Jeg tager nu meget roligt at nogle bliver sure, sådan er det.

Dbh Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:01

Nicolai Lønne:

Jeg er personligt helt vild med kommentaren inde fra erhvervsbladet:

Tosset debatør på erhvervsbladet.dk:

Så trode man lige at amino.dk blev skabt fordi Thorborg gav en håndsudrækning til de fattige iværksættere som kunne bruge råd og hjælp.. Lige indtil der var nok brugere, til det istedet blev endnu en pengemaskine.. Ærgeligt. 

Zip it! Måske er det bare mit julehumør der tager overhånd, men jeg kan simpelthen ikke holde op med at grine. Big Smile Tak for den, Nicolai.

~
Anja

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02

Hej Martin [:

Du taber vel 200k pga. du har ansat nogle medarbejdere.(Eller er det også regnet med din forladte post hos spamfighter) Før  var det vel nogenlunde lige ?

vh. Klaus Fejer 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:52

Det koster 200 k. om måneden at drive Amino uden min løn. 3 medarbejdere, hosting, marketing + det løse løber op.
Men jeg piver ikke, det skal nok gå i nul snart.
Indtil da hænger det sammen med salg af E-pusher, Iværksætter til jeg dør og mine foredrag.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Hej Martin

Tak for svaret. Det var ellers nogle penge, men det er da godt hvis du snart kan få overskud [:

Vh. Klaus 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)