Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adfair slooooow?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:
Hej Simon
MHT flash bannere, så ser jeg en tendens til at flere og flere går væk fra dem da affiliates ikke bryder sig om dem. Da de risikere at besøgende på deres side ikke har en flash player installeret og de derved mister et potentielle salg. I stedet bliver animeret Gif brugt

I følge Simon er det jo til grin at bruge gif filer NillerruneStick out tongue

Hos det gamle retail internet/jatak sku man selv hoste sine banners - ved så ikke om det er ændret efter come and stay har taget over!
Hos MikkelsenMedia skal du også selv hoste banneret!
Hos Adservice Media skal du såmænd også selv have banneret over på din egen server!
Hos Brand2Brand skal du sørme også selv hoste dit eget banner

Men Nillerrune - jeg har pt kun arbejdet med danske netværk, dog kan det godt ske at det er anerledes på den internationale scene - skal jeg ikke kunne sige så meget om!

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:29

Hej,

Jeg har brugt Adfair og Euroads meget  - og har aldrig oplevet de er langsomme. Jeg syntes de er professionelle og har nogle gode produkter som giver godt igen.

Prøv evt. at, kontakte Brand2Brand - de er også meget professionelle - men der skal du vist i forvejen have trafik eller et rigtig pænt site. 

Supply Chain blæksprutte

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:50

Nej Men NickN. Det er jo knaldhamrende til grin at du siger standarderne er Gfi/Jpeg. Der er jo ingen der bruger jpeg. Og få bruger Giffer.
Men, jeg har det jeg skal bruge

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:25

Simon - nu er det dig der er til grin med den kommentar! Jeg indrømmer jeg ikke var informeret om at der var så mange som brugte frames, men jeg ved at der er mindst lige så mange, hvis ikke flere der bruger jpg/gif!

Men lad os stoppe denne mundhuggeri - ingen af os får noget ud af det!

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)