Det med mængderabat synes jeg lyder som en god idé Christian. Det er ikke noget jeg kender til fra mine nuværende leverandører. Men kan jo også være, at man er heldig og de gemmer den slags til man har handlet med dem i noget tid
100 kr. pr. t-shirt er helt sikkert en fair pris, jeg ville måske endda sætte den lidt op, nu ved jeg ikke hvilken stil dine tshirts er i, men med en fortid i branchen kan jeg fortælle at indenfor streetwear tager et mærke som Alis 100 kr. pr. tshirt og det er i den billige ende, flere kendte brands tager mellem 110-130 kr., det er selvfølgelig også med store guldtryk og andet gejl... men den billige pris er måske en god måde til at få sparket døren op hos forhandlerne, nu hvor det trods alt er et "unknown-brand" du har - bare husk at det nok bliver mere problematisk at sætte prisen op på et senere tidspunkt...
Overrasker mig da faktisk at du ikke kender til det fra dine leverandører. Måske er årsagen at du hovedsageligt handler med store fashion brands, men tror og håber da på at det kan få butikker til at købe lidt mere end ellers...
Er glad for at høre din mening, og jeg er meget enig! Jeg er også blevet opfordret til at sætte prisen lidt op fra start, og kunne derfor slet ikke forstå Ravns indlæg... Mange unge (trods alt dem der er målgruppen) giver meget gerne 300 kr. el. mere for en t-shirt, og de butikker jeg gerne vil have mine produkter ind i tager endda også mere. Af samme grund mener jeg at 100-110 kr. er et meget fornuftigt prisleje!
Min første sending lander i DK om en uges tid, så nu venter der bare en masse salgsarbejde ;)
Synes personligt at 100 kr. er en super pris for dine t-shirts Christian, især fordi jeg kan fortælle at du faktisk er dyrere end to af de brands jeg har, som har været meget godt etableret i Danmark de seneste år og samtidig ligger du på nøjagtig samme pris som mit største brand. Så må du jo selv gætte dig til hvem jeg tænker på
Så er mine første t-shirts landet i DK, og de er super fede!!
Har endnu kun fået lavet lidt hjemmeoptagelser, men vil snarest ha' prof. optagelser klar. Viser dog gerne de midlertidige billeder frem til interesserede.