Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu med egen t-shirt produktion i Vietnam/Ho Chi Minh

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med mængderabat synes jeg lyder som en god idé Christian. Det er ikke noget jeg kender til fra mine nuværende leverandører. Men kan jo også være, at man er heldig og de gemmer den slags til man har handlet med dem i noget tid Wink

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:12

100 kr. pr. t-shirt er helt sikkert en fair pris, jeg ville måske endda sætte den lidt op, nu ved jeg ikke hvilken stil dine tshirts er i, men med en fortid i branchen kan jeg fortælle at indenfor streetwear tager et mærke som Alis 100 kr. pr. tshirt og det er i den billige ende, flere kendte brands tager mellem 110-130 kr., det er selvfølgelig også med store guldtryk og andet gejl... men den billige pris er måske en god måde til at få sparket døren op hos forhandlerne, nu hvor det trods alt er et "unknown-brand" du har - bare husk at det nok bliver mere problematisk at sætte prisen op på et senere tidspunkt...

Med venlig hilsen
RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

Hehe ja det kan da godt være de gør det... ;)

Overrasker mig da faktisk at du ikke kender til det fra dine leverandører. Måske er årsagen at du hovedsageligt handler med store fashion brands, men tror og håber da på at det kan få butikker til at købe lidt mere end ellers...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Hej Rene,

Tak for dit indlæg!

Er glad for at høre din mening, og jeg er meget enig! Jeg er også blevet opfordret til at sætte prisen lidt op fra start, og kunne derfor slet ikke forstå Ravns indlæg... Mange unge (trods alt dem der er målgruppen) giver meget gerne 300 kr. el. mere for en t-shirt, og de butikker jeg gerne vil have mine produkter ind i tager endda også mere. Af samme grund mener jeg at 100-110 kr. er et meget fornuftigt prisleje!

Min første sending lander i DK om en uges tid, så nu venter der bare en masse salgsarbejde ;)

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:58

Kan du ikke smide nogle af dine designs op på siden så vi kan se dem..Smile

Ps. er der en Amino rabat kode

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Er ikke så meget for at lægge mine skabeloner op, og de vil heller ikke give et retvisende billede - bl.a. fordi der er flere ændringer...

Men jeg modtager som sagt mine t-shirts om 7-10 dage, og så vil jeg naturligvis gerne vise dem frem!

I forb. med aminorabat, er jeg sikker på vi nok skal finde ud af noget ;)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:17

Det er jeg frem til... Yes

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:28

Synes personligt at 100 kr. er en super pris for dine t-shirts Christian, især fordi jeg kan fortælle at du faktisk er dyrere end to af de brands jeg har, som har været meget godt etableret i Danmark de seneste år og samtidig ligger du på nøjagtig samme pris som mit største brand. Så må du jo selv gætte dig til hvem jeg tænker på Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01

Så er mine første t-shirts landet i DK, og de er super fede!!

Har endnu kun fået lavet lidt hjemmeoptagelser, men vil snarest ha' prof. optagelser klar. Viser dog gerne de midlertidige billeder frem til interesserede.

Send mig en mail, hvis dette er tilfældet!

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:14

Er du stadig leveringsdygtig i t-shirts produktion i Wietnam? Jeg står og skal have lavet 7.300 stk.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)