Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart at webshop med grafiske print - valg af trykkeri?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har i lang tid leget med tanken om at starte en webshop hvor jeg kan sælge mine grafiske designs i form af plakater. Da jeg er uddannet indenfor både marketing og web - er der rigtig meget jeg selv kan klare! Er på nuværende tidspunkt godt i gang med mine designs – både til plakater og webshoppens overordnede look.

Men jeg får brug for et trykkeri at samarbejde med – jeg har allerede i tankerne at jeg gerne vil benytte mig af dropshipping i første omgang, for at prøve konceptet af uden alt for store omkostninger. Hvordan fungerer en dropshipping aftale typisk? Og hvilke udgifter skal der tages hensyn til?

Min umiddelbare tanke er at når en kunde bestiller en plakat inde på webshoppen, bliver ordren sendt videre til trykkeriet, og de sender den så ud til slutkunden. Det er efterhånden blevet meget populært at sælge plakater online – så hvad er den mest anvendte metode hvad dette angår?

Inputs og forslag tager jeg imod med kyshånd - og selvfølgelig respons fra trykkerier, som kunne have mod på opgaven, og kan give mig en super skarp pris!:-)

Go' dag til alle!    

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt forskelligt hvordan de forskellige trykkerier håndterer sådan en aftale.

Men i MediaMouse der kører vi dropshipping af bl.a. plakater på den måde, at vi producerer plakaterne adhoc efter bestilling og sender direkte til slutkunden.