Der er intet som et godt grin!
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
|
De ser ud til at more sig :) Tak for linket, jeg kunne ikke lade være med at tage en pause fra arbejdet og grine med
|
Tilmeldt 17. Nov 07
mr.jensen
Skrevet
04-12-2007 kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
|
Ja den er sjov, men så tjek lige denne... det er en pige som ser netop det klip du linkede til :-)
|
Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Ja den er sjov, men så tjek lige denne... det er en pige som ser netop det klip du linkede til :-)
Den ene af disse katte synes også at det er spændende at kigge med, mens den anden virker lidt mere ligeglad :)
|
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
.
Ej, hvor er det sødt! 
|
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
|
Hej Anja!
Det er rigtigt et godt grin giver luft - men se så lige denne her hvor politi optræder uden bukser og .......Se den !!
Her kommer linked:
Hilsen john
|
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Det er rigtigt et godt grin giver luft - men se så lige denne her hvor politi optræder uden bukser og .......Se den !!
Hahaha, John, tak for den! Det var lige det grin jeg trængte til i dag. Jeg kan især godt lige hende der ruller vinduet op! 
~ Anja
|
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
|
Hej Anja!
Jow den er sku godt nok fint lavet - og meget overraskende ik?
Ja man kan se den nogle gange og stadigvæk få sig et godt grin - de er sku noget overraksde disse kvinder, men det forstås når set!
Hilsen john
|