Det går primært ud på at jeg skal referrere til andre sælgere af smykkere, og forhåbentligt tjene en skilling eller to.
Nu vil jeg gerne spørge, hvad synes i om mit arbejde indtil videre omkring, design og har i eventuelt nogle ideer som kunne hjælpe, tager altid imod konstruktiv kritik med et smil på læben :)
Overvejer også at få Google Adsense sat op på siden, synes i det ville være en god ide at mixe affiliate med adsense?
Jeg tror det eneste problem med dit domæne, er at folk rent psykologisk tror du sælger meget billige discount smykker, det er udfordring, at få dem overbevist om det modsatte.
Generelt er det en god ide, da det er en branche der bevæger sig op ad, øget konkurrence, og dermed er det fordelagtigt, at være first-mover på at sammenligne priser på smykker på tværs af virksomhederne.
Rent design mæssig bør det holdes utrolig simpelt og gennemsigtigt, og med en nem overbevisning, ligesom pricerunner.com. Og det vil helt sikkert være en god ide, at koble adsense op på din hjemmeside. Jeg arbejder til daglig med GoogleAds, og vi har mange kunder der har affiliateshjemmesider.
Der er jo ikke meget at se endnu, hvor er produkterne?
Jeg ville klart droppe at smide Adsense på. Hvis dine besøgende skal tage din side seriøst så er Adsense en dårlig idé. Hvis du gør det godt på leads på smykker burde adsense heller ikke være nødvendigt - du tjener alligevel så ganske lidt på det at det gør helt ondt...
Der er desværre ikke så meget at kommenterer på endnu. Jeg ville holde mig til affiliate i dit tilfælde. Adsense er bedst til sider som blot er informationsdækkende. Du forsøger at tilgodese et købsbehov. Derved vil dine besøgende være i forventinger om at dette har fokus. Jeg tror at adsensereklamer vil skade mere end de ville gavne.