Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slidte T-shirts

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har søgt højt og lavt - og på Google efter en leverandør af "slidte" T-shirts.

Men jeg har desværre intet fundet - så derfor håber jeg, at der er én herinde der kan hjælpe.

Det skal være T-shirts, der ser ud som de er godt brugte/slidte og gerne ret tynde i materialet.

De skal være uden tryk til eget design.

Er der nogen herinde der kan pege mig i en retning af, hvor jeg kan finde sådan noget?

På forhånd tak for Jeres hjælp.

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 01:44
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 08:37

Karsten Lund:
Er der nogen herinde der kan pege mig i en retning af, hvor jeg kan finde sådan noget?

Jeg har da en hel reol fuld af slidte t-shirts! De er da også til salg - dyrt, da det er det tøj vi bruger dagligt Big Smile

Spøg til side - jeg undres over at folk overhovedet vil købe tøj der ser ud som om det har 10 år eller mere på bagen.

Men jeg er jo også bare en "gammel kone".

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:20

Drejer det sig om en håndfuld slidte tee til privat forbrug eller er ideen at sætte en produktion op ? 

For at få det slidte look og tee skal gennem en vaske process - det er muligt på produktion basis. 

Mvh 

http://www.mwcreation.net

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:04

Hej Mikkel.

Jeg skulle gerne bruge mere end en håndfuld, så om det er så er en egentlig produktion - det ved jeg så ikke om antallet er til.

Det er som sagt T-shirts og Tank tops jeg leder efter i et slidt/forvasket look. Men det lader til at være noget sværere end først antaget :-).

Hvis jeg har et design klar, har du så et bud på, hvor og hvem jeg kan henvende mig til for at høre om det overhovedet er rentabelt - grundet antal osv.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 13:50

Karsten. 

Send et oplæg og jeg kigger på det :) 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)