Hej Amino |
Har du købt webhotel eller er det blot domæne? - Jeg kan muligvis godt tilbyde dig en billig hosting samt en ordentlig spand support, hvis det er. ;)
Kontakt mig evt. på www.walesco.dk.
Mvh.
Jesper.
Hej Amino |
Det kan du klare selv det meste af det, og den del du ikke kan, kan vi hjælpe dig med. du kan skrive til mig på tk@majora.dk så kan jeg fortælle dig hvad du selv kan gøre, og hvad vi kan hjælpe med :) |
Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.
Hvis du har kobt det hos Unoeuro eller One.com har de 1 click install af WP , mener at one.com ogsaa har det. Og i dit kontrol panel kan du saette dine mails op |
Hejsa Du kan super nemt gøre det selv :-) |
Hejsa Cashew det er sådan hos os wphosting.dk at du i selve købsprocessen kan give besked på at du vil have wordpress installeret, så installeres den helt automatisk samtidig med at dit hotel oprettes, du skal ikke røre en finger, den installerer sig selv, det koster naturligvis ikke ekstra, det er bare en service vi har :) Så når du modtager dine login oplysninger, så ER din wordpress allerede installeret og klar til brug. Mailchimp er bare et plugin, der er masser af dem, se her: https://wordpress.org/plugins/search.php?q=mailchimp //Kim |
Hej Cashew Vi har specialiceret os i WordPress løsninger til fordelagtige priser. Se evt. vores hjemmeside for referencer og baggrund: www.erhvervshjemmesider.dk Jeg er at fange på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du vil høre mere :-) Hav en god aften. |