Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare ikke normen Mikkel.

Jeg har f.eks. en 25-30 sites løbende på mit gigahost hotel og når det nu er i udviklingsøjemen så er det skam ganske effent for en flad 20er om måneden.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:00

Jo det er normen når vi snakker seriøs hosting, hvilket IKKE indebærer 20kr om måneden. Det er simpelthen ikke et seriøst bud til andet end private nørder og små visitkort hjemmesider. Prøv selv og regn på hvad de skal bruge af volumen om måneden for at have råd til fornuftig hosting og en fuldtidsansat supporter til 20kr om måneden, og regn derefter så ud på hvor mange minutter hver kunde så har til rådighed og vurdrer så på om det er muligt at levere seriøs support på det grundlag.

Private har tid til at vente på support, det har jeg ved gud ikke når min virksomhed er afhængig af min hjemmeside :) 

(og inden du siger at du ikke har brug for support skal du tænke over at det at svare på regningspørgsmål, ny oprettelse, fejlmelding mv. også går ind under support)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:08

Selvfølgelig placere du ikke en webshop med 10.000 kunder om dagen på et gigahost hotel til en 20er om måneden.

Men hvis din firma side har 100 besøgende om dagen kan det vel knapt forsvares at bruge mere end en 20er om måneden.

I de tilfælde af behov for support jeg har haft host gigahost (hvor den ene webserver er gået i knæ) er der svaret og fejlen er udbedret inden for en time, og det er skam helt som forventet i forhold til den betaling der gives for produktet.

Sammenligner man gigahost med de andre i det segment de ligger i (one, web10, surftown osv.) så klare de sig glimrende - men det er jo heller ikke det segment du beskæftiger dig med.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)