Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense SØ
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der har erfaringer med gigahost, der ligger et gammelt inlæg her på siden, men nye erfaringer er ikke af vejen.

Jeg overvejer at skifte CMS udbyder og skal dermed bruge en ny hjemmeside, så er der gode tilbud så send en PM.

Der hvor jeg har siden og hostes i dag, er der ikke styr på serveren, det virker som om der er lidt gø og gokke i det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:57

Jeg bruger gigahost til en flere af mine sites. Jeg er overordnet tilfreds, men der er tit småproblemer, der generelt opstår når man bruger billige hostingudbydere. Et generelt problem, der for mit vedkommende er meget utilfredsstillende er, at man ikke kan sende newsletter ud. De ryger enten i uønsket post eller også kommer de slet ikke frem. Og det har de ikke kunne hjælpe med. Jeg ved ikke om gigahost servere er blacklistet på en eller anden måde.

For nylig flyttede jeg et af mine små sites til Surftown. Der fungerer newsletter og ryger direkte i indbakke. Men til gengæld er siden ALT for tit nede. Så der kan jeg ikke rigtig anbefale Surftown. På det punkt kører Gigahost rimelig ok.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:02

Jeg ved ikke hvad Gigahost tilbyder, men prøv og sige hvad du skal bruge? Så kan det være jeg kan klare at levere en løsning til dig, vi har ihvertfald aldrig haft problemer med at vores mail ikke kom frem. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:20

BannerSalg.dk:

Jeg bruger gigahost til en flere af mine sites. Jeg er overordnet tilfreds, men der er tit småproblemer, der generelt opstår når man bruger billige hostingudbydere. Et generelt problem, der for mit vedkommende er meget utilfredsstillende er, at man ikke kan sende newsletter ud. De ryger enten i uønsket post eller også kommer de slet ikke frem. Og det har de ikke kunne hjælpe med. Jeg ved ikke om gigahost servere er blacklistet på en eller anden måde.

For nylig flyttede jeg et af mine små sites til Surftown. Der fungerer newsletter og ryger direkte i indbakke. Men til gengæld er siden ALT for tit nede. Så der kan jeg ikke rigtig anbefale Surftown. På det punkt kører Gigahost rimelig ok.

Det kan fint have noget med den måde du bygger headeren op på, hvis du "spoofer" afsenderen i forhold til den faktisk opsætning på serveren vil du blive frasorteret, derfor at det altså noget du selv kan gøre noget ved.

Generelt er Gigahost gode til prisen, og med de nye mysql servere er det blevet endnu bedre, derudover kan du selv vælge php 4 eller php 5 osv.

Dog har der på den ene server været en del nede tid på det seneste og den virker lidt overcrowded, men mit indtryk er at det kun er på den gamle server og ikke på de nye.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 09:24

Jeg har lige skiftet til Gigahost og er fint tilfreds. Jeg har dog ikke noget særlig kompliceret liggende - bare nogle alm. html-sider og noget Wordpress. Mail har jeg heller ikke haft problemer med. Alt er nemt at administrere.

~
Anja

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:57
Efter lidt begyndervanskeligheder er jeg blevet fint tilfredse med Gigahost. Det jeg godt kan lide ved deres løsning er, at man kan have flere domænder tilknyttet den samme aftale. /martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:58

Martin: Det kan alle seriøse webhoteller skam det der, det er der ikke noget særligt i :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

Jeg har også lige skiftet til Gigahost, virker meget bedre en Web10 som jeg brugte før.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:35
mcsolutions:

Martin: Det kan alle seriøse webhoteller skam det der, det er der ikke noget særligt i :)

Så lærte jeg noget idag også., selvom jeg ikke synes jeg har set det andre steder før

Og det jeg tænker på er ikke 4 domæner = 4 aftaler og 4 forskellige FTP-adgange/kode osv., men kun en faktura. Det er 4 domæner = 1 aftale og en FTP-adgang og en faktura.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:24

Hej Martin

Hvis du koeber dem samtidigt er det praecis saadan vi goer :) Vi tager 600kr for en pakke eller en "hjemmeside" om du vil. Det giver dig en ftp konto og et kontrolpanel, en maengde trafik og plads som du frit kan benytte paa et hvilket som helst af de 4 websites du har. Der er selvfoelgelig ogsaa mulighed for at lave en seperat ftp konto til hvert enkelt domaene hvis det var det du maatte have lyst til :)

/ Mikkel

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)