|
Er der nogle der har erfaringer med gigahost, der ligger et gammelt inlæg her på siden, men nye erfaringer er ikke af vejen. Jeg overvejer at skifte CMS udbyder og skal dermed bruge en ny hjemmeside, så er der gode tilbud så send en PM. Der hvor jeg har siden og hostes i dag, er der ikke styr på serveren, det virker som om der er lidt gø og gokke i det. |
Jeg bruger gigahost til en flere af mine sites. Jeg er overordnet tilfreds, men der er tit småproblemer, der generelt opstår når man bruger billige hostingudbydere. Et generelt problem, der for mit vedkommende er meget utilfredsstillende er, at man ikke kan sende newsletter ud. De ryger enten i uønsket post eller også kommer de slet ikke frem. Og det har de ikke kunne hjælpe med. Jeg ved ikke om gigahost servere er blacklistet på en eller anden måde.
For nylig flyttede jeg et af mine små sites til Surftown. Der fungerer newsletter og ryger direkte i indbakke. Men til gengæld er siden ALT for tit nede. Så der kan jeg ikke rigtig anbefale Surftown. På det punkt kører Gigahost rimelig ok.
Bliv gratis medlem