Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julegaveinspiration?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå... så skriver vi i morgen atter 1. december. Atter 24 hæsblæsende dage fyldt med jul, indkøb, hygge, stress, familie og juletravlhed i firmaet. Den fælles tanke i alles hoveder i denne tid handler om at komme godt igennem atter en årsafslutning - på den ene eller anden måde.

Det varer altså ikke længe, før vi i fælles ånd tager hinanden i hænderne og danser om det pyntede juletræ, for foden af hvilket, der ligger en masse... JULEGAVER!?!

ARGH! JULEGAVER! HVAD SKAL JEG DOG GIVE MIN TANTE ELLEN? HUN HAR JO ALT I HELE VERDEN!

Vi kender allesammen den panik, der breder sig, når udsynet til lange køer, svedende mennesker i store frakker, fyldte parkeringspladser og (på det tidspunkt) kvalmende julemusik i højttaleren i Magasin danner sig mareridtslignende billeder på nethinden. Hvad skal man dog finde på? Og kan man dog ikke bare få en anden til at fikse en fin lille julegave til Tante Ellen?

Her kommer mit spørgsmål, som dog ikke er helt uden bagtanker, hehe :)

Hvad ville være den perfekte personlige julegave til næsten ethvert familiemedlem, vennerne eller chefen på kontoret? Noget, som ikke koster alverden, og som ikke blot lægges væk i en skuffe dagen efter den store aften. Noget, der betyder noget, og noget, der viser, hvor meget du holder af modtageren.

Kom med dine input! Jeg selv har brug for inspiration - og om ganske kort tid vil jeg smide et uimodståeligt julegavetilbud KUN FOR AMINOER her på disse kanter af internettet :)

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Et smykke er jo altid et hit, ihvertfald hvis det er en gave til en kvinde. Men ellers er der jo så meget, om en gave er god eller ej afhænger jo af personen der skal modtage den, det er f.eks. ikke alle der vil sætte pris på en kalender med ens familie og hund på hver side. Andre vil også blot være tilfreds med en dvd eller et computerspil mens andre igen gerne vil have noget der holder i mange som f.eks. et ur. Jeg syntes heller ikke helt det er let at finde julegaver til folk, så de seneste par år har det været således at jeg har stået den 23 december i matas og fået damen til at finde halvdelen af de julegaver jeg skal give :-) . Så jeg kan nu også godt bruge lidt inspiration,  for i år skal det være anderledes, selvom man jo ikke får en ønskeseddel fra folk længere :-)

(jeg har ingen fobindelse til de sider der er linket til Smile kun dem i bunden)

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:38

Hej Peter

Hvorfor have bagtanker når man ligeså godt kan sige det højt med det samme :)

Jeg har startet en fantastisk webshop op med salg af de fedeste designerlamper. Der er både Flos, Vibia, PenlauIngo Maurer, Rotaliana etc.

Lamper koster naturligvis noget, men er tilsvarende lækre. Man får jo ikke det fedeste for ingenting (sådan er det jo almindeligvis). Men priserne er gode. Eks. har jeg Verner Panton lamper til nedsat pris

Der er også Miss K fra Phillipe Starck og Infinity fra Vibia. Lamperne taler for sig selv. Og så er der alle de andre gode, eksklusive og absolut stilfulde lamper.

Og så opfylder alle de lamper jeg sælger dit kriterie 1/ lægges med garanti ikke væk i skuffen (de kan simpelthen ikke være der - og hvorfor skulle man også skjule de lamper jeg sælger :) 2/  en lampegave er både lækker at give og meget lækker at modtage. Og så er den gevinst at den vil kunne oplyse tante Ellens hjem mange dunkle og mørke aftenstunder. Lys gør jo glad - og det er fint at være den der giver lys med netop det for øje.

Håber du kan bruge inspirationen :) Om mine lamper er det uimodståelige juletilbud netop du ønsker kan vi jo tale om.

/Sven-Erik May

www.rifraf.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 16:05
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:29

den rigtige mk:

Du kunne også give en ged til Tante Gerda  

Hun skal vel ikke have det samme i julegave hver år. Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:37

Kan nogle komme med noget små-romantisk man kan give ens kæreste ? Eller hvad med noget frækt tøj ?

(gerne i link

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:52

Granholm IT og PC support:

Kan nogle komme med noget små-romantisk man kan give ens kæreste ? Eller hvad med noget frækt tøj ?

(gerne i link) 

Du kan måske finde lidt inspiration i min kones "Kysseguiden".

Dbh Martin
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:20

Hej martin. Syntes ikke jeg fandt noget spændene på siden...

Sad 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:36

Hej martin. Syntes ikke jeg fandt noget spændene på siden...

Sad 

Så må du jo til at kigge et andet sted.

Dbh  Martin
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 08:20

(gerne i link) 

Hvis hun hører til de storbarmede, så er Bravissimo det eneste rigtige hvad tøj/undertøj angår. Smile

~
Anja

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)