Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timestyringssystem til 3-4 mennesker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kender et timestyringssystem til 3-4 mennesker ? Formålet er at registrere hvor meget tid hver enkelt har brugt på de forskellige kunder / opgaver. Så det bør spille sammen med SummaSummarum, som vi har som regnskabsprogram.

Jeg ved at SummaSummarum har sags- og aktivitetsstyring i den dyre version, men det understøtter så vidt jeg kan se, kun 1 bruger.

BMG software har TimeToDo, men man kan ikke købe det fra deres hjemmeside og jeg ved ikke om det er færdigt ?

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:16

Hej

Vi har udviklet et stykke projektstyringsoftware, som dække hvad du umiddelbart efterspørger (der skal godt nok lige laves lidt arbejde før det spiller sammen med SummaSummarum).

Hvis du gerne vil høre lidt mere om systemet og evt. se en demo så kan du fange mig på psj@taketwo.dk

Det skal lige siges at vi har meget travlt her i en periode, så hvis du skal bruge systemet med det samme kan vi nok ikke være behjælpelige.

Mvh Peder 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 02:03

er det stadíg et aktuelt problem????

for jeg vil mene at Enterprise 3   kan  løse jeres problem

i aktivitetsmodulet  kan  I  oprette  jer  som  "varer" eller  ressourcer  om  man vil    Inde på  en  aktivitet kan  man så  knytte  hver enkelt medarbejder i forhold til en  kunde/et  projekt    og når   aktiviteten er  færdig  kan den flyttes  til  en ordre/faktura   enten en solo fak  eller  en akkumulerende  der  står  og  samler  flere  aktiviteter  op  fra  en måned bagud

I  kunne  jo sende  mig  lidt  oplysninger  om  jeres virksomhed  -  et projekt  og nogle  delopgaver   så skal  jeg  vise  et  eksemple  på  hvordan  det  spiller

mvh

Otto B Petersen, www.ivaerksaet.dk, cert.forhandler  af  summasummarum

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:46

Hej Otto, jeg ved ikke om det bliver aktuelt, for det er et nyt projekt som afventer svar fra kunden, og det er selvfølgelig forsinket ....

Det jeg helst ville, var at have et system hvor hver medarbejder skrev f.eks. hvert kvarter eller hver 10 minutter hvilken kunde man havde brugt tid på (en af kunderne kunne være "fælles"). Man skulle så dels kunne udskrive timeliste for hver medarbejder - og dels fakturere hver kunde. Grunden til kontrolfunktionen (timelisten) er at det er vigtigt at sikre at alle småopgaver, f.eks. når man "lige checker noget på nettet", bliver faktureret.

Jeg ved ikke om Summa Summarum kan løse begge funktioner ? Det jeg savner i din beskrivelse, er hvordan man ser hvor mange timer en medarbejder har brugt på hvad i en periode.

Et alternativ er jo at skrive et Excel-ark, som bruger en fil fra Summa m. kundenavne, og har et par makroer der kan generere de to rapporter. Så kan man skrive fakturaen i Summa og vedlægge opgørelsen fra Excel.

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 10:31

jeg tror  faktisk  godt  man  kunne  få  det her  til at fungere  - også  med  alle  småtterierne   idet de  skulle  oprettes  som  enkeltaktiviteter  knyttet  på  en   konkret debitor   hver især

hver enkelt  konsulent  har så en  summa  hvor  man  generer  de  her Aktiviteter   som  så  med passende  interval  eksporteres  til  Hovedstationen  hvor  de  "svejses"  sammen   på  de  samlede fakturaer   udtil  slutkunderne

Men  kan  vi  ikke  ringes ved  om  det  her    -  fremfor blot at  sidde og  skrive  (måske forbi hinanden....ved et uheld)

jeg  hører  dig  sådan  at  den potentielle  kunde  ikke  har  noget  SummaSummarum  p.t.   - Her forventer  jeg  selvfølgelig  at  jeg  kan levere  ham  Summaprogrammet  i  det fornødne antal  mm    Han  får  så  gavn  af  at  kunne   nyde gavn  af  mit  nyoprettede  Support m/videobibliotek gratis i 30 dage efter licenskøb   -  og hvis  han  fortsat vil have  adgang  hertil  så  mod  betaling af  et beskedent beløb  herfor i  et år.  (625,-  incl moms).

mvh

Otto B Petersen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)