nu kiggede jeg bare hurtigt på siden, skal lige have sat mig ned og nærlæst den:-) Har du købt selve softwaren eller har du hurtigt kigget på "the free version". Har du prøvet nogle featurene af i praksis? Og ved du om den fungerer med dansk webshop hvor betalingssystem er integreret, så at der selv var noget betalingssystem i deres "pakke". Jeg er totalt PC mongol, så jeg vil gerne trække på din ekspertise når jeg indenfor den næste måned skal have lagt en e-bog ind, hvis du så kan vejlede mig lidt:-) Det ser jo en del mere professionelt ud end hvis man bare lægger en almindelig pdf ind. Skal også have sat en print begrænsning på, som jeg har hørt skulle være muligt. Har programmet også en feature der blokerer for videresendelse af e-bogen til andre computere?
Kh,
Malene
Hej Malene
Ja jeg har lidt erfaring med programmet - og har da også købt den fulde version. Det var meningen at jeg ville begynde at designe brochurer og bruge dem som et supplement til mine interaktive rundture og panoramabilleder for på den måde at kunne levere en bredere løsning til mine kunder. Men jeg må indrømme at jeg aldrig er kommet så lagt med det, men måske kommer der snart gang i det igen. jeg fik da ovenikøbet købt en hjemmeside kun til formålet.
Har du prøvet nogle featurene af i praksis?
Ja. De fleste. Men jeg er ikke nået igennem dem allesammen. Tilgengæld så ved jeg at der findes en masse tutorials og der er også et forum hvor man kan få hjælp.
Og ved du om den fungerer med dansk webshop hvor betalingssystem er integreret, så at der selv var noget betalingssystem i deres "pakke".
Jeg fandt lige dette citat du måske kan bruge:
The DRM solution for eBooks is seamlessly incorporated within a fully integrated ecommerce system.
Mit tip er at lade være med at begrænse brugerne på nogen vis i form af DRM og lignende og i stedet prissætte produktet rigtigt.
Publicer bogen i en ganske almindelig PDF.
Gør noget ud af at gøre opmærksom på hvem i er i ebogen og hvordan man kommer i kontakt med jer f.eks. ved at linke til en hjemmeside. Det er jo forhåbentligt ikke sidste gang i udgiver en ebog.
Se evt min platform som kan hjælpe jer med salget..:
Du laver jo som bekendt panoramabilleder - og det er noget, der af og til kan bruges, når man bygger modeller i 3D - især billeder af forskellige himler; altså skyer odsl.
Jeg tænkte på, om det er noget du gør i - og om du promoverer dig i den sammenhæng?