Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos brugere er vilde med Liberal Alliance

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Per

En meningsmåling baseret på 1.000 svar er repræsentativ. Så den dækker ganske fint den generelle holdning blandt selvstændige.

Præcis som når du hver aften i TV ser hvem der forventesat vinde valget. Der spørger man også ca. 1000 og bruger det som valid data for den samlede befolkning.

Spurgte du 1000 tilfældige iværksættere på gaden ville tallene nok ikke være så meget anderledes.

Prøv at læs Berlingske i dag og artiklen om erhvervsledernes holdning til den igangværende valgkamp

Nicolai



Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har efterhånden mødt en del iværksættere og langt størstedelen, formentlig omkring 70-80%, stemmer på Liberal Alliance. At resultatet af Amino afstemningen "kun" lander på 43% skyldes, med al respekt, at mange af Amino's brugere er selvstændigt erhvervsdrivende og ikke nødvendigvis iværksættere. 

@Pia. Alle dine citater er taget ud af en sammenhæng og du vælger bevidst at misforstå dem. Ole Birk Olesens 7 anklager mod kvinder indledes f.eks. således: "Her følger syv grove generaliseringer om kvinders 'mørke sider' [...] Jeg kunne i stedet have lavet syv generaliseringer under overskriften 'Jeg takker … kvinder!', for kvinder har mindst lige så mange gode sider, som de har dårlige...". Han skrev disse "syv grove generaliseringer" for at rejse en debat, som efter min mening er helt nødvendig. Angående det sidste har Just Pedersen jo netop sagt at han IKKE havde læst artiklen før han likede den. Desuden er han ikke kandidat eller politiker for LA, men blot et menigt medlem. Skal Liberal Alliance stå på mål for hvad et af deres medlemmer 'likede' i 2010? Med al respekt, tag dig sammen!

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Annoncen for liberal alliance har intet med meningsmålingen at gøre. Annoncen er købt for en måned siden.

Venstre og Konservative er også blevet kontaktet omkring annoncering på Amino men de har pænt takket nej.

Konservative har i denne valgkamp mere fokus på "stop tyven" end "start væksten". Måske derfor det går dem så elendigt i meningsmålingerne. Pape & Co er jo ved at destruere sig selv som de har været i efterhånden 10 år på den landspolitiske scene.

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

jeg har ikke den fjermeste idé om hvad hvem skrev på facebook hvornår.

Men LA har tydeligvis heller ikke den fjerneste idé om offentlig ledelse, når de tror man kan spare 10% på de offentlige budgetter uden at skære på niveauet.

Udliciteringer? Ja det var også Peter Brixtoftes mantra!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lad mig sige det på en anden måde - hold politik ude af forummet Vi er mange der har holdninger som vi holder os for os selv og ikke deltager i målinger - men når det skal frem så .....

Er vi stadig nogle gamle tilbage der stemmer K for Konservativ - og det forsætter vi med uanet hvad der sker.

Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg lige fået en "personlig" mail fta Niels Westy, Liberal Alliance!!! Gad vide hvor de har min mail adresse fra - Tak Amino!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren:

Nu har jeg lige fået en "personlig" mail fta Niels Westy, Liberal Alliance!!! Gad vide hvor de har min mail adresse fra - Tak Amino!

Du må have tilmeldt dig et eller andet hvor de så har solgt din email adresse til LA - det tvivler jeg meget på at Amino kunne finde på. Så jeg er sikker på at de melder hus forbi lige om lidt - her på forummet -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ahhh hvor godt.. Klasse exempel på hvorfor man ikke skal diskutere politik.

Hvis jeg var ejer af Amino ville jeg holde mig langt væk fra reklamer vedr politiske partier eller meningsmålinger. Mener ikke det er på sin plads at virksomheder skal være reklame søjle for politik. Det bliver useriøst og plat, som det amerikanske show valg

Kan ikke lige se hvad vi kan bruge det til... Folk må sætte sig ind i hvad de politiske partier står for, og ud fra det sætte deres kryds. 

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Krabbe, jeg synes det er ok at diskutere politik på amino op til et valg.

Jeg har været Konservativ - gud, konge og fædrelandet - stort set siden jeg fik stemmeret.

Men må bare erkende at de Konservative pt. har udspillet deres rolle og alt det interne personfnidder igennem mange år har kostet partiet dyrt.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Westly har intet med Amino at gøre. Du må kontakte ham direkte.

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)