Jeg har efterhånden mødt en del iværksættere og langt størstedelen, formentlig omkring 70-80%, stemmer på Liberal Alliance. At resultatet af Amino afstemningen "kun" lander på 43% skyldes, med al respekt, at mange af Amino's brugere er selvstændigt erhvervsdrivende og ikke nødvendigvis iværksættere.
@Pia. Alle dine citater er taget ud af en sammenhæng og du vælger bevidst at misforstå dem. Ole Birk Olesens 7 anklager mod kvinder indledes f.eks. således: "Her følger syv grove generaliseringer om kvinders 'mørke sider' [...] Jeg kunne i stedet have lavet syv generaliseringer under overskriften 'Jeg takker … kvinder!', for kvinder har mindst lige så mange gode sider, som de har dårlige...". Han skrev disse "syv grove generaliseringer" for at rejse en debat, som efter min mening er helt nødvendig. Angående det sidste har Just Pedersen jo netop sagt at han IKKE havde læst artiklen før han likede den. Desuden er han ikke kandidat eller politiker for LA, men blot et menigt medlem. Skal Liberal Alliance stå på mål for hvad et af deres medlemmer 'likede' i 2010? Med al respekt, tag dig sammen!
Annoncen for liberal alliance har intet med meningsmålingen at gøre. Annoncen er købt for en måned siden.
Venstre og Konservative er også blevet kontaktet omkring annoncering på Amino men de har pænt takket nej.
Konservative har i denne valgkamp mere fokus på "stop tyven" end "start væksten". Måske derfor det går dem så elendigt i meningsmålingerne. Pape & Co er jo ved at destruere sig selv som de har været i efterhånden 10 år på den landspolitiske scene.
jeg har ikke den fjermeste idé om hvad hvem skrev på facebook hvornår.
Men LA har tydeligvis heller ikke den fjerneste idé om offentlig ledelse, når de tror man kan spare 10% på de offentlige budgetter uden at skære på niveauet.
Udliciteringer? Ja det var også Peter Brixtoftes mantra!
Ahhh hvor godt.. Klasse exempel på hvorfor man ikke skal diskutere politik.
Hvis jeg var ejer af Amino ville jeg holde mig langt væk fra reklamer vedr politiske partier eller meningsmålinger. Mener ikke det er på sin plads at virksomheder skal være reklame søjle for politik. Det bliver useriøst og plat, som det amerikanske show valg
Kan ikke lige se hvad vi kan bruge det til... Folk må sætte sig ind i hvad de politiske partier står for, og ud fra det sætte deres kryds.
Nu har jeg lige fået en "personlig" mail fta Niels Westy, Liberal Alliance!!! Gad vide hvor de har min mail adresse fra - Tak Amino!
Din mail er synlig på din profilside.
Henrik Rosenørn:
Også selv om vi kan slippe for skat på de skattely-kontruktioner som LA's arbejdsgiver Saxo bank tilbyder.
Suk... Du har et meget 'liberalt' forhold til sandheden? Det er desuden ikke LA, men produktivitetskommisionen som siger at der kan effektiviseres med 10%. Personligt tror jeg bestemt at man kan hente 10% i det offentlige, hvis ikke meget mere. Der er en klar og videnskabelig sammenhæng mellem størrelsen på en virksomhed og ineffektivitet, så alene ved at reducere det offentliges størrelse vil man forbedre produktiviteten.
Smider lige en sidste kommentar på denne tråd, da min tid er for kostbar til politisk debat.
Hr. Thorborg er sq god til mange ting... Men om alt er skyder Amino kongen sig lidt i foden med den her mail.
Vi har ikke brug for en meningsmåling om hvad andre aminoer stemmer
Virker lidt mærkeligt at sætte en fra agera til at poste det.... Et firma der har med indsamling af tilbud fra revisorer og advokater at gøre... Samt vi får også lige at vide hvad parti han stemmer på.
Gratis råd: bland ikke forretning og politik sammen i et offentligt forum.
Ville i stedet opfordre Martin til at smide en mail rundt med hvad folk smider på grillen og hvad øl de kan anbefale :-)