Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig markedsføring

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Effektiv Markedsføring:

hr.andersen:

NEj det hele er ikke overstået og hvis du kigger her http://www.n4n.dk/index.php?id=11,0,0,1,0,0 kan du se hvem der har sponsoreret noget af hovedpræmien nemlig Ford.

Så nedenstående lodtrækning er ikke sket alligevel?

"Fra d. 15/10 - 22/10 2007 trækkes der lod blandt alle dem der har tilmeldt sig nyhedsbrevet, som har hjulpet med at støtte en god sag."

Og Ford, er det Ford Motor hovedkontoret eller en lokal Ford forhandler?

Uanset hvilken Ford det er, ville de sikkert være glade for at få deres navn og adresse frem, så de kunne få lidt goodwill fra bidraget?

Stefan, jeg ville så gerne finde bare een eneste ting, der kunne give mig mulighed for at kunne ønske jer et stort tillykke med jeres nye projekt; men du gør det utroligt svært for mig. En adresse på en Ford forhandler kunne være et rigtig godt skridt i den rigtige retning.

Venlig hilsen, Christian

Jo netop som jeg skriver i mit tidligere indlæg har thevoice ringet vinderne op igennem radioen det må du undskylde jeg ikke ringede og sagde til dig den dag. Og adressen på ford forhandleren bliver offentlig gjort meget snart af hensyn til forhandlingerne vil jeg ikke afsløre for meget lige nu. :) men du kan tro jeg sover trygt om natten velvidende at jeg har mit på det rene, og at jeg kan gøre en forskel med vores firma for folk der virkelig har brug for det. Jeg synes da bare du skal bestille en annonce, og blive set af godt hver 5 dansker i vores blad så vil din virksomhed helt sikkert skabe god omtale.

Venlig hilsen Stefan Andersen

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)