Hej Stefan, |
Jamen send da bare mig et mediakit.
Mvh
René
Hej Stefan, |
Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games
Jamen send da bare mig et mediakit.
Mvh René |
René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV
Hej Stefan. Du har i en privat mail bedt mig om ikke at stille kritiske spørgsmål. Dette vil jeg hermed afholde mig fra. Venlig hilsen, Christian |
Hej Stefan, Det lyder spændende med Noget4noget. Hvad er det helt nøjagtigt det går ud på? Glæder mig til at høre mere om jeres koncept. Send mig gerne et mediakit - det lyder rigtig spændende! Mange hilsner, www.mejensen.dk - meJensen Reklame ApS
|
Hej christian Jeg synes dine spørgsmål nemt kan forvirre folk, og kritik er helt i orden men du kunne jo godt have spurgt om et mediekit fra starten af. Kritik er noget man skal lære af, det skal bare være sagligt, velargumenteret ellers spilder vi begge tiden. Og lad os så stoppe den her.. :) Ha en go dag Med venlig hilsen Stefan Andersen |
Hej Stefan. Ovenstående var mine sidste ord. Men du vælger at fortsætte:
Du sendte uopfordret dit mediekit til mig. Jeg må indrømme, at jeg ikke kan forstå det. Hvad ville jeg få ud af, som annoncør at annoncere i det?
Hvis du har bevæget dig rundt herinde et stykke tid vil du opdage, at det er yderst sjældent jeg forholder mig kritisk til andres indlæg. Jeg har som mål at hjælpe andre videre som iværksættere - ikke at kritisere dem. Ellers var de ikke blevet stillet. Venlig hilsen, Christian |
hej christian Jeg synes helt ærligt ikke dette føre til noget, jeg føler lidt vi snakker forbi hinanden. Du kan læse alt om vores projekt i det mediekit jeg sendte dig at det er uopfordret har du jo selv bedt lidt om med din lidt provokerende holdning. Venlig hilsen Stefan |
Det skulle jeg da nok mene. Jeg skrev:
Allerførst: Jeg har den STØRSTE respekt for, at I vil gøre noget for at hjælpe de handikappede og dem, der ellers har det svært her i samfundet. For at ikke alle andre skal bruge tid på at finde hoved og hale i det hele, har jeg lige efterfølgende indskudt dette link, der bedst beskriver, hvad det hele drejer sig om: http://www.tv2fyn.dk/modules/tv2fyn/arkiv.php?vids=9778 Men lad mig da uddybe min undren. I mediakittet skriver du i overskriften: "Danmarks største velgørenhedsmagasin" Lige bagefter skriver du: "Udkommer første gang 1. april 2008 til støtte for International Børnehjælp og HjerteHænder" Hvordan kan det være Danmarks største velgørenhedsmagasin når det aldrig har været udkommet endnu? Du skriver også: "Her bliver der mulighed for at vinde luksusgaver af den mest attraktive slags – det hele til en samlet markedsværdi af 800.000 kr." Hvis det ikke er dig selv, hvem er det så helt nøjagtig der er så venlige at give for 800.000 kr. væk? Hvis der er flere, så vil det være helt fint med en liste over bidragsydere og hvor meget de giver væk for hver især. De vil sikkert også selv blive meget glade for at se, at du fortæller om deres bidrag. Ved at kikke lidt videre finder jeg så siden her http://www.n4n.dk/index.php?id=26,0,0,1,0,0 som beskriver at det hele åbentbart allerede er overstået. Du skriver: Fra d. 15/10 - 22/10 2007 trækkes der lod blandt alle dem der har tilmeldt sig nyhedsbrevet, som har hjulpet med at støtte en god sag. Kun her N4N.dk kan man få denne unike oplevelse at vinde et møde med en kendt person eller en personlig ejendel fra vedkommende. Vi skyder konkurrencen, igang med et personligt møde med håndboldspilleren Joachim Boldsen og 10.000 kr kontant. Det er i samarbejde med The Voice, at konkurrencen afholdes. Der trækkes i den forbindelse også lod om 10 flyrejser til en af Europas hovedstæder t/r for 2 personer. Da datoen forlængst er forpasset, så villle det da glæde mig at høre hvem de heldige vindere var? At du derudover inddrager selveste Statsministeren, Helle Thorning-Schmidt, Bendt Bendtsen, Majbritt Vingsøe, Paula Larrain for bare at nævne nogle få, i dit velgørenhedsprojekt kan jeg slet ikke forstå. Hvad har de med dit projekt at gøre? Endelig skriver du, at projekter sker i samarbejde med www.jobforce.dk - men det er jo jer selv? Jeg må indrømme, at jeg hverken kan finde hoved eller hale i det. Med venlig hilsen, Christian |
Hej christian Grunden til at vi kalder det danmarks største velgørenheds magasin er alene på baggrund af det store oplag på 150.000. NEj det hele er ikke overstået og hvis du kigger her http://www.n4n.dk/index.php?id=11,0,0,1,0,0 kan du se hvem der har sponsoreret noget af hovedpræmien nemlig Ford. De andre præmier og firmaer vil løbende blive opdateret. De andre sponsore kommer ud i igennem diverse direct mail kampagner. De heldige vindere er blevet ringet op igennem thevoice så hele danmark kunne høre med da de jublede. og navnene kommer senere på hjemmesiden. Mange har de kendte politikere stiller op til interview med henblik på at komme ud med deres politik omkring hvad vi kan gøre for at handicappede får bedre ligestilling i danmark så de har samme vilkår som dig og mig. Vi har lavet aftaler med folkene. Ja jobforce er et projekt vi starter op og vælger at dedikere vores tid på. Vi deler også penge ud til mange andre og vil bliver offentligt gjort når det sker. Men kan ikke se hvad du hentyder til at der skulle være galt idet det er os selv som vil varetage vores interreser så vi ved pengene bliver bruget konstruktivt så de reelt gør en kæmpe forskel. o.s.v o.s.v Venlig hilsen Stefan Andersen
|
Så nedenstående lodtrækning er ikke sket alligevel? "Fra d. 15/10 - 22/10 2007 trækkes der lod blandt alle dem der har tilmeldt sig nyhedsbrevet, som har hjulpet med at støtte en god sag." Og Ford, er det Ford Motor hovedkontoret eller en lokal Ford forhandler? Uanset hvilken Ford det er, ville de sikkert være glade for at få deres navn og adresse frem, så de kunne få lidt goodwill fra bidraget? Stefan, jeg ville så gerne finde bare een eneste ting, der kunne give mig mulighed for at kunne ønske jer et stort tillykke med jeres nye projekt; men du gør det utroligt svært for mig. En adresse på en Ford forhandler kunne være et rigtig godt skridt i den rigtige retning. Venlig hilsen, Christian |