Hej, |
Hej Kjaerbo(fornavn?)
Vi har et par webbureauer som sælger hosting til sine kunder igennem os, de giver 50kr om måneden per kunde for et webhotel der er dimensioneret sådan at det passer til de fleste kunder, men der er da også mulighed for at købe en server eller en virtuel server(billigst) hvor du selv opsætter / får opsat et administrations interface som giver dig adgang til at oprette dine kunder, her betaler du så kun for selve serveren og den trafik du benytter. Dette kan uden tvivl betale sig da der ofte ved selv en lille mængde kunder er stordriftsfordele at hente.
Jeg kan tilbyde dig en billig vServer løsning med hurtigt levering (da vi lige har udvidet og derfor har 32 ubrugte af slagsen "på lager"), og faciliteterne er skam iorden som du evt kan læse dig til på vores hjemmeside(specialhosting.dk)
Men jeg skal bruge lidt flere detaljer før jeg kan give dig et konkret tilbud, hvor mange kunder skal du have plads til, vil du selv sætte det op, skal du have kontrol panel på eller kan du leve med at du skal ringe når du skal bruge plads til en kunde, osv. Hvis det har interesse kan du evt. give mig et kald eller en mail, kontakt info står også på hjemmesiden :)
Mvh
Mikkel Christensen