Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikophold hos danskejet animations virksomhed i Nord Thailand

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre kommer der 3 praktikanter herud til januar. 

2 skal i praktik hos Animation Mu og indtil videre 1 i Move Marketing

Der er stadig en plads ledig i Move Marketing

Det er i januar og 3 måneder frem - praktik med SU fra Danmark.

Så kunne du tænke dig at komme i praktik hos en danskejet virksomhed i Chiang Mai, Thailand? Du har nu chancen - skriv til mig på kristian@move-marketing.dk :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I fredags havde vores 3 praktikanter Cecilie, Anders og Sander sidste dag på kontoret, så vi grillede og hyggede lidt efter arbejde.

De tre måneder gik godt nok alt for stærkt.

I den forbindelse vil jeg gøre opmærksom på, at vi søger 3 praktikanter mere til næste praktik periode der starter august / september. 

Se mere herover, hvis det kunne være noget for dig eller en du kender - del meget gerne!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der igen mulighed for at komme på praktik i Thailand 

Er det dig der skal afsted? :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristian Ole Rørbye:
Er det dig der skal afsted? :)

...jaaaaa..... Det vil jeg MEGET gerne - jeg er totalt PÅ! Big Smile Paradise Cool Yes

Nu ved jeg jo at du er SUPER kreativ, så inden jeg sender min ansøgning, så skal jeg liiige have fundet en løsning på følgende:

1) Hvad dælen siger jeg til konen og børnene - Skat jeg skal liiige ud og købe 2L Letmælk? Eller?

2) Uhh det der med arbejdet - jeg overvejer blot at sige op...... men jeg ejer selv firmaet, så chefen og kunderne bliver skide sure hvis der ikke er nogen omsætning i 3mdr....

3) Jeg gider egentligt ikke rigtig arbejde i de 3 måneder.... ser mere drinks, afslapning, lidt spontan motion og "oplade batterierne" for mig..... men jeg er en enormt hyggelig fætter der nok skal sprede god stemning!

Herudover så er der ikke meget der holder mig tilbage.... Så hvis du ligger hovedet i blød mht. en løsning på ovenstående, så begynder jeg at pakke kufferten med det samme - kan lige så godt komme i god tid Skype-TongueOut

Hilsen Morten

Kan du hjælpe med en løsning, og lover du at der er en kold øl ved ankomst Beer

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blot lige for at gøre det helt tydeligt....:

Ovenstående er IKKE for at nedgøre Kristians indlæg. Det er 110% oprigtigt.

Nej jeg kan ikke komme afsted, for jeg er gammel, gift, har min karriere i DK osv. MEN havde jeg haft sådan et tilbud i min studietid, så var jeg uden tøven taget afsted. En fantastisk mulighed for at komme uden for landets grænser og arbejde hos et sucesfuldt dansk firma - og så i et rigtig behageligt klima. Jeg var helst sikkert hoppet på det første fly!!!

Fantastisk initiativ Kristian!

Hilsen Morten

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den havde jeg fanget Morten :) 

Det havde ellers være hyggeligt hvis du lige var kommet forbi i 3 måneder, er sikker på at vi nok skulle få sat gang i nogle spændende ting sammen! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg har ved flere lejligheder - her på Amino - set reklamer for "work-away-camps" eller hvad det nu hedder.... workshops hvor en masse ildsjæle mødes for at nørde med deres ideer / koncepter. Blandet med sparring fra andre, og lidt kultur-afvekslinger. Var du inde over sådan noget?

Ellers er der da et nyt koncept leveret til dig - ganske gratis Yes Wink

Hilsen morten

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Var med da https://refuga.com/ afholdte det på Koh Samui her i Thailand. Det kan godt anbefales!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der igen mulighed for at komme i praktik hos Animation Mu og Move Marketing.

Den ene plads hos Animation Mu er taget, så vi har stadig åben for 1 x animation mu og 1 x move marketing. :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om 3 måneders praktik i efteråret :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)