Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fysisk læringsspil - produktion????

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Jeg er for nyligt faldet over nogle helt utrolige gode læringsspil i en 0. klasse, som klasselæreren selv har lavet - primært ud af linieret papir, fancy tegnestifter og propper fra mælkekartoner.

Hvis jeg godt kunne tænke mig at få lavet disse spil, og sælge dem, hvordan bør/skal jeg så få dem produceret???

Bør jeg lave det selv, så det bliver meget primitivt, som læreren har lavet det, eller bør jeg få en virksomhed til at producere det til mig eller hvordan? - og hvordan ville det i givet fald fungere hvis en virksomhed skulle lave det for mig, og hvilken slags virksomheder skal jeg have fat i?

På forhånd tak for hjælpen

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Punkt 1 : Du skal få lavet din egen proto, som kan være i samme stil som klasselæren. (her er du nok allerede) 

Punkt 2 : Få listet på et stykke papir ALLE dele du ønsker at få produceret, måske kategoriseret i A og B på hvilke enheder der skal være som beskrevet og enheder som kan være similar. Med alle dele tænker jeg også æske og evt printet spilforklaring etc. 

Med denne oversigt skal du beslutte dine materiale valg. En stor udfordring ved opstart af produktion er minimum på materialevalg. Mange fabrikker (fabrikanter) har ikke noget imod at tage mindre produktion (udvikling koster altid mere end bulk), men de har ikke mulighed grundet minimum i materialevalg eller ved udvikling. 

Proto udvikling kan evt klares på en 3D printer, mener at have hørt disse kan findes på biblioteker. Har du ingen dansk udvikler, kan du evt sende mig din liste fra punkt 2 og muligvis jeg kan undersøge få disse enheder hånd lavet i træ eller horn (ikke i plast:) hvis du skal have udviklet et kvalitetsspil.

Mvh 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)