Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook website annonce bliver vist til de forkerte....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på Facebook oprettet en website annonce. Da jeg oprettede annoncen valgte jeg et geografisk område den skulle vises i.

Nu kan jeg så konstatere at den faktisk vises til alle mulige andre, som ikke bor i de valgte geografiske, som godt nok giver et "synes godt om" til annoncen, men det er jo ikke det der var planen.

Hvordan checker jeg om jeg har opsat annoncen korrekt og hvis jeg har, hvordan får jeg refunderet beløbet jeg har brugt på at annoncere til de forkerte ?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der kan hjælpe ?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan konstaterer du det? Den skulle gerne målrettet korrekt, hvis du har angivet det. Men andre brugere kan jo også se annoncen ud fra venner der deler og liker opslaget...

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg har likes fra forskellige områder af landet. Annoncen bliver åbenbart vist til dem alle, for de liker den (Det er sådan set fint nok), men jeg har jo målrettet den til områder, hvor jeg ikke har kunder og vil kun have at den skal vises der. De andre er jo kunder i forvejen....

Så det undrer mig at den vises til eksisterende kunder. Det ser ud til at jeg betaler for at eksisterende kunder fra andre områder liker annoncen.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en mangel i opsætningen.. har du ekskluderet dine eksisterende kunder?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Lyder som en mangel i opsætningen.. har du ekskluderet dine eksisterende kunder?

Det var det jeg tænkte. Nej, jeg ved ikke hvordan man ekskluderer eksisterende kunder. Troede at det gav sig selv, når man valgte andet geografisk område...

Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IT-Konsulten.

Du er velkommen til at skrive til mig, så vil jeg gerne tage et kig på det!

Dog vil jeg da råde dig til at eskludere dine likes på siden - Så spilder du ikke krudt på dem.

Hilsen Lasse

Facebook nørd - lasse@pr-gruppen.com

IT-Konsulenten:

Mark Källstrøm:
Lyder som en mangel i opsætningen.. har du ekskluderet dine eksisterende kunder?

Det var det jeg tænkte. Nej, jeg ved ikke hvordan man ekskluderer eksisterende kunder. Troede at det gav sig selv, når man valgte andet geografisk område...

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)