Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Accessories

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias. Jeg tror desværre ikke jeg er den rette til dit behov. Jeg kan forestille mig, at der vil være nogen herinde der er bedre til at hjælpe dig, enten med leverandører, eller ved at kunne sælge diverse produkter til dig. Bedste hilsner Holger
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:10

Hej Mathiaz

Hvis traditionelle afrikanske smykker kunne have din interesse, så kan jeg sandsynligvis være behjælpelig. Der er tale om kenyanske producerede smykker, både øreringe, armbånd og halskæder. Der er imidlertid tale om smykker til kvinder.

Hvis det er noget, der fanger din interesse, så kan jeg sende dig nogle billeder i første omgang.

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:19

Thinggaard:

Hej Mathiaz

Hvis traditionelle afrikanske smykker kunne have din interesse, så kan jeg sandsynligvis være behjælpelig. Der er tale om kenyanske producerede smykker, både øreringe, armbånd og halskæder. Der er imidlertid tale om smykker til kvinder.

Hvis det er noget, der fanger din interesse, så kan jeg sende dig nogle billeder i første omgang.

Du må meget gerne sende nogle billeder til mathias-f(snabel-a)hotmail.com 

- Mathias Frederiksen
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:10

Så er de sendt. Det blev dog en voldsom stor mail (12 MB) på trods af jeg zippede mappen med billeder, så lad mig lige vide om den går igennem, ellers sender jeg det af nogle gange... Alternativt slækker jeg lidt på opløsningen af billederne.

Mvh Anders

Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 22:38

Thinggaard:

Så er de sendt. Det blev dog en voldsom stor mail (12 MB) på trods af jeg zippede mappen med billeder, så lad mig lige vide om den går igennem, ellers sender jeg det af nogle gange... Alternativt slækker jeg lidt på opløsningen af billederne.

Mvh Anders

De er ikke kommet endnu. Du kan prøve at sende dem i små dele af gangen, det ville være super. Mange tak! 

- Mathias Frederiksen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

Hejsa,

Jeg står selv og er ved at starte t-shirt produktion i Vietnam med eget design og necklabel. Derudover er planen at importere accessories ect. Tager til Vietnam allerede d. 19-29. dec., og kan sagtens hjælpe dig.. Du kan evt. sende lidt billeder af det du efterspørger, og så kan jeg med 99 % garanti finde dig nogle billige og fede produkter ;) Kunne forestille mig at man kunne finde fede armbånd, tasker, tørklæder, flip floppers etc.. Ved import via mig slipper du også for at købe kæmpe partier!

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo

Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 16:31

Da Silva:

Hejsa,

Jeg står selv og er ved at starte t-shirt produktion i Vietnam med eget design og necklabel. Derudover er planen at importere accessories ect. Tager til Vietnam allerede d. 19-29. dec., og kan sagtens hjælpe dig.. Du kan evt. sende lidt billeder af det du efterspørger, og så kan jeg med 99 % garanti finde dig nogle billige og fede produkter ;) Kunne forestille mig at man kunne finde fede armbånd, tasker, tørklæder, flip floppers etc.. Ved import via mig slipper du også for at købe kæmpe partier!

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo

Jeg er meget interesseret. Jeg er interesseret i det samme som dig helt nøjagtigt. Armbånd, tasker, tørklæder, flipflops. MEST til mænd! Jeg ved ikke om du kender siden Greedy.dk, men jeg søger noget der minder om deres produkter. Du er meget velkommen til at skrive på min mail:

mathias-f@hotmail.com

På forhånd tusind tak!

- Mathias Frederiksen
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:02

Hej, Jeg er stifter af www.menscollection.dk, Det er en god idé du vil gå i gang med, selvom jeg helst ikke vil have nogen konkurenter. Men konkurence gøre en stærkere. Jeg fik selv idéen med Mens Collection Dec. 2006. Startede selv med halskæder, armbånd osv. Nu udvider vi med modetøj. Der gik næsten 10 måneder fra idé til virkelighed. Rigtig Mange søvnløse nætter. Men det dejligt. Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig.

Husk denne regl. 20 % af dine produkter giver 80% af din omsætning.

Hilsen

Alexander 

.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)