Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Accessories

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er meget ny i iværksætter og amino verdenen.

Men sagen er, at jeg gerne vil købe en bunke accessories og sælge videre. (evt. import)

Men hvor finder jeg nogle distributører eller bare nogle jeg kan købe dem billigt af.

Det skal være alt muligt, men mest til mænd. Altså halskæder, armbånd, ure, osv osv.

Håber i kan hjælpe mig. 

- Mathias Frederiksen
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 21:09

Hej,

Hvis du selv ønsker at importere fra Asien, så  er hjemmesiden: http://www.alibaba.com/ et rigtig godt sted at starte.

Held & lykke

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:04

Tak for alibaba linket, det kunne jeg i hvert fald godt bruge:-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:17

Malabanka:

Tak for alibaba linket, det kunne jeg i hvert fald godt bruge:-)

Det var så lidt :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:02
Hej Hvis du kan bruge tasker, bælter, samt diverse andre accessories, kan jeg muligvis hjælpe med billige produkter. Alle produkter er produceret i Kina, med er lavet af danske designere, med henblik på salg til det europæiske marked. Det drejer sig om produkter, der er blevet til i form af overproduktion, som jeg kan sælge til under indkøbsprisen i Kina. Dvs. at de ikke kan købes billigere, men der kan til gengæld heller ikke genbestilles. Jeg er kun interesseret i kunder der kan tage mængder, da små ordre ikke kan godtgøre tiden med pakning forsendelse osv. Jo nemmere for mig, des billigere for dig/jer. Med venlig hilsen Holger
Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 22:17

I hvor store mængder snakker vi? Hvor mange penge er der tale om?
- Mathias Frederiksen
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:54
Hej Mathias Jeg er ikke så god, hvis vi snakker styk priser, men jeg er rigtig god hvis vi snakker paller. Som sagt er det nye produkter fra vores overproduktion. Så produkterne kan variere imellem 20 stykker til 500 stykker. 500 stykker er sikkert ikke interessant for dig, så her kan jeg godt dele dem op i portioner, men hvis der ligger styles, hvor der er f.eks. 20-30 stykker er jeg ikke interesseret i at skulle dele dem op. Vores produktion er mest til kvinder, men der er også ting som ikke er kønsbestemt. Det er ikke produkter i den helt dyre ende, udsalgsprisen i forretningerne er 100-500 kr. Håber du kan bruge svaret til noget, og ellers er du velkommen til at ringe på tlf. 4025 6769. Sometider er det lidt lettere over telefonen. Bedste hilsner Holger
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 20:51

Nu siger du at du skal have accessories, men det er jo meget bredt. Har du et stort budget til at købe 1,000 forskellige artikler hjem, eller er der noget mere specifik du leder efter?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 21:20

Mikael:

Nu siger du at du skal have accessories, men det er jo meget bredt. Har du et stort budget til at købe 1,000 forskellige artikler hjem, eller er der noget mere specifik du leder efter?

Vi snakker nok primært halskæder, armbånd, måske halstørklæder og evt. øreringe.

Og det skal primært være til mænd. 

- Mathias Frederiksen
Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 21:23

Danish Jewels:
Hej Mathias Jeg er ikke så god, hvis vi snakker styk priser, men jeg er rigtig god hvis vi snakker paller. Som sagt er det nye produkter fra vores overproduktion. Så produkterne kan variere imellem 20 stykker til 500 stykker. 500 stykker er sikkert ikke interessant for dig, så her kan jeg godt dele dem op i portioner, men hvis der ligger styles, hvor der er f.eks. 20-30 stykker er jeg ikke interesseret i at skulle dele dem op. Vores produktion er mest til kvinder, men der er også ting som ikke er kønsbestemt. Det er ikke produkter i den helt dyre ende, udsalgsprisen i forretningerne er 100-500 kr. Håber du kan bruge svaret til noget, og ellers er du velkommen til at ringe på tlf. 4025 6769. Sometider er det lidt lettere over telefonen. Bedste hilsner Holger

Nu har jeg ikke så stort et budget lige pt., da jeg stadig går i skole og kun har et fritidsjob. Men hvad vil priserne, sådan i et skud i tågen være? Vi snakker måske halskæder, armbånd, halstørklæder måske osv. Men det skal helst være som du siger, "ikke kønsbestemt", da du jo ikke har "til mænd". 

- Mathias Frederiksen
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)