Hej Mathias
Jeg er ikke så god, hvis vi snakker styk priser, men jeg er rigtig god hvis vi snakker paller. Som sagt er det nye produkter fra vores overproduktion. Så produkterne kan variere imellem 20 stykker til 500 stykker. 500 stykker er sikkert ikke interessant for dig, så her kan jeg godt dele dem op i portioner, men hvis der ligger styles, hvor der er f.eks. 20-30 stykker er jeg ikke interesseret i at skulle dele dem op.
Vores produktion er mest til kvinder, men der er også ting som ikke er kønsbestemt.
Det er ikke produkter i den helt dyre ende, udsalgsprisen i forretningerne er 100-500 kr.
Håber du kan bruge svaret til noget, og ellers er du velkommen til at ringe på tlf. 4025 6769. Sometider er det lidt lettere over telefonen.
Bedste hilsner
Holger
Nu har jeg ikke så stort et budget lige pt., da jeg stadig går i skole og kun har et fritidsjob. Men hvad vil priserne, sådan i et skud i tågen være? Vi snakker måske halskæder, armbånd, halstørklæder måske osv. Men det skal helst være som du siger, "ikke kønsbestemt", da du jo ikke har "til mænd".