Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-spørgsmål

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Hvad er bedst af følgende? Kan der være ulemper/fordele ved metode 1?

Metode 1:
Jeg giver den VIRKELIG gas og eksempelvis får 50 backlinks, skriver en masse blogs hist og pist, deltager i en masse forums og får links, optimerer tekst på hjemmesiden, title, H1 og jeg skal komme efter dig.. Men alt dette gør jeg inden for meget kort tid. Eksempel i løbet af 24 timer.

Metode 2:
Jeg gør de samme ting som herover, dog gør jeg det over 1-2 uger.

Er der ulemper ved metode 1? Kan søgemaskiner opfatte én som spammer? Eller ikke give sitet nok credit fordi det går for stærkt? Og netop derfor give mere credit fordi der kontinuerlig er en forbedring?

Eller er det fuldstændig underordnet? :)

Håber nogle kan svare på det..

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:28

Om du gør det på 24 timer eller 1-2 uger er ligegyldigt. Men det er afgørende at du ikke stopper der. Udviklingen over tid er afgørende vigtig - så hvis du ikke laver mere end det, vil værdien hrutigt fortabe sig

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:37

Hej Mikkel og tak for svar... :)

Så hvis f.eks. 50 backlinks er sådan set ALT hvad jeg kan skaffe, skal jeg ikke fyre dem af på 24 timer, men måske få et eller to om dagen? Og. evt. nøjes med en blog og et indlæg i forum pr. dag og bare gøre det kontinuerligt hver dag?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:56

SEO er en lagsommelig proces. Det kan ikke gøres på hverken 24 timer eller 2 uger.
Om du fyrer de 50 links af på en dag, eller over længere tid, gør ingen forskel. De sidder du linker fra vil som regel ikke blive indekseret samme dag alligevel.

Skaf 50 gode backlinks hver uge, så skal du nok få en god effekt over tid.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:07

Kan kun give Mikkel og Lars ret.

Hvis du "giver den gas" over en kort periode vil du muligvis kunne opnå et rimeligt resultat afhængig af branche, og andre parametre.

Men husk på at hvis dine konkurrenter også arbejder med søgemaskineoptimering i deres markedsføring, og de gør det kontinuerligt, vil de hurtigt overhale dig igen Smile

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:17

En del af hemmeligheden er vel også at sørge for, at indholdet på dine sider er så godt, at de næste links efter de første 50 kommer frivilligt fra fans af dit indhold? :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:51

Hej alle og tak for svar :)

50 gode backlinks om måneden :s kan det lade sig gøre? :D

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:31

Ja da! Nogle sites får tusindvis, eller titusindvis af nye links hver måned - men det er så også meget prominente websites :)

Jeg skrev for noget tid siden en lille linkbuilding guide, som der er nogle tips i du kan snuppe ...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)