Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal optimere hjemmeside - hvad kan i tilbyde? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne gøre hjemmesiden, dodsbo.dk, endnu bedre og søger derfor nogle dygtige mennesker som kan hjælpe med dette.

Kritik af hjemmesiden og generelle ideer er meget velkommen.

Men det jeg har tænkt på eller overvejet om jeg skal:

- få lavet en animationsvideo, som forklarer nærmere omkring processen.

- satse på en ny og forbedret visuel identitet hvor jeg bruger en model som virksomheden ansigt udadtil fx en ældre herre/kvinde. 

- SEO (søger tilbud på SEO arbejde) 

Andet? Hvad synes du at jeg skal fokusere på for at give konkurrenterne baghjul? 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks højeste dagspris - Det er vel ikke dokumenteret :)

Synes siden er pæn i designet. Hvis du vil frem i søgeresultaterne, kan jeg anbefale dig at lave en blog til :)

Hvis du søger tilbud på et specifikt stykke arbejde på din hjemmeside, kan du oprette den på Freelancer.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Farverne på siden er gode, dog giver logoet ikke rigtig mening for mig. Ud over det kan jeg se at din side ikke er responsiv. Har du google analytics installeret ? Hvis ja så vil du kunne se hvor meget trafik du får fra de mobile enheder og hvor meget af det går tabt da den ikke er responsiv. 

Og ja det kunne være smart med en video der forklarer konceptet. 

Under kontakt siden er der nogle billeder & ikoner som man ikke kan se.

Men ellers flot side :)

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En animationsvideo vil være en god ide, hvis den laves ordenligt.

Mine foreslag:

- Logoet er for rodet til min smag - der sker for meget, både mht. objekterne og farverne. Få det lavet mere enkelt.

- Copyright 2012 i footer.

- De enkelte sider (Dødsbo købes, Hvordan foregår det, osv.) kan laves mere enkle. I stedet et 2-kolonne design, ville jeg lave dem til 1-kolonne/fuld bredde. Det kan sagtens stilles flot op med billeder, osv.

- Som allerede nævnt - den er ikke responsive/mobilvenlig, hvilket er supervigtigt, så det ville jeg prioritere højt.

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jasko

Du er velkommen til at læse min gratis SEO bog, hvis du selv vil gøre dig lidt klogere på det. Du finder den i min signatur :-)

God dag,

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej -

"Responsive" er ikke bare vigtigt - det er afgørende; siden april måned straffer Google websites på SEO'en, hvis de ikke er tilpasset mobile platforme. Det vil i virkeligheden sige, at et site uden responsive-funktion mere eller mindre er usynligt i søgning...!

Jeg ville ikke slå så hårdt på prisen. Som I selv er inde på (når man går lidt ned i jeres info), så kan dødsbo-situationen være følsom - det er ikke da, folk tænker på penge. De vil meget gerne ikke tages i røven, mens de har andet at tænke på, og de vil meget gerne have, det går nemt og med respekt for deres situation, så slå på de ting i stedet (måske uden "tage i røven"-formuleringen ;) ).

Jeg kan højst tænkeligt give jer en god deal på at overføre sitet til et responsive system, og samtidig tage et kig på det strategiske og kommunikationsmæssige - kontakt mig, hvis vi skal snakke lidt om det: www.jesperwille.com

:)

Jesper W.

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Flot og simpel hjemmeside :-)

Under de nederste billeder, er teksten mærkeligt centreret.

Det ville jeg ændre, hvis det stod til mig.

God dag

Mvh Lasse

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jasko :)

Vi er i vores virksomhed lige begyndt at lære at lave animationsvideor :) Da vi endnu ikke har mange referencer herindenfor så kan vi tilbyde en meget billig pris på dette :)

Skriv til os på info@majora.dk så kan vi finde ud af noget hvis du er interesseret :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Meta Group Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JaskoB. Vi kan sagtens hjælpe dig med en optimere din side. 

Hvis du ikke allerede har fået det lavet :).

Skriv evt så kan vi sammen kigge på den bedste løsning.

Med venlig hilsen 

www.Meta-Group.dk

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Meta Group Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er iøvrigt nogle problemer med dine img på kontakt siden. 

De ligger nok i en forkert mappe elle linket er forkert. :)

Lille fodnote 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)