|
Vi har en konto hos firmaet MobileMarketing hvor vi har haft et antal SMS'er som vi har brugt til forskellige ting. Nu er kontoen ved at løbe tør (der er 100 sms'er tilbage) og da de nåede den grænse begyndte de at bombardere mig med sms'er, de har på nuværende tidspunkt sendt mig næsten 20.000 E-Mails, i perioder sender de 10-20 stks i sekundet, i nat blev det så meget at vores mailserver blev overbelastet af det og jeg filtrerede deres mails fra, vi har sidet i 9 timer og fejlfundet på det, fordi vi i første omgang troede det var en fejl i mailserveren da vi ikke i vores vildeste fantasi havde forestillet os at de ville kunne trække mailserveren ned alene. Nu står vi med en hel nats ærgelser, mistet nattesøvn og muligvis utilfredse kunder, har man ikke juridiske muligheder når en dansk virksomhed direkte udøver et denial of service angreb på den måde? Jeg har talt med ejeren af firmaet men han siger at de ikke kender noget til det og vil kigge på det ved lejlighed ... De eneste ting jeg kan komme i tanke om at gøre ved det er ulovlige og det er nok ikke smart. Hvad har man af muligheder? |
Meld dem til de danske spam myndigheder, du har en god sag selvom du er kunde.
Eller sæt en regel op der returnerer svaret til deres egen mailadresse.
Mvh Jesper
Bliv gratis medlem