Jeg fik at vide fra dig at i ikke kunne gøre mere iaften og at i ville kigge på det som det første imorgen, derfor reagerede jeg sådan her. I lagde min mailserver ned med det som svarer til et ddos angreb, juridisk set er uvidenhed ikke noget forsvar, "god tro" eller "uforsættelighed" kan være det, jeg har ikke. Inden jeg fandt ud af at det var jeres "angreb" der forårsagede den enorme sløvhed på mail01 som den server hed i "angreb" brugte vi 2 mand det meste af nattet på at gennemgå mailserveren fra den ene til den anden ende før vi fik linket det sammen.
Hvis du har sendt mig en E-Mail skal du ikke regne med den er læst da vi på IP niveau har blokkeret fra mail fra jeres systemer, men du har både min msn, mit telefonnummer og min skype adresse, for slet ikke at tale om min fysiske adresse, du har haft mange undskyldninger for at give mig en undskyldning, hvilket jeg mener jeg er i min fulde ret til som minimum at modtage.
Jeg kan godt forstå du ikke bryder dig om negativ omtale, og fejl kan opstå alle steder, men det er måden hvorpå disse fejl håndteres der afgør kvaliteten. At i lukker for dagen og lover at lave det imorgen passer bare ikke sammen med den type virksomhed du gerne vil fremstå som. I burde have deaktiveret jeres mail-udsendelse indtil i havde haft tid til at kigge på det, og sagt mange tak til mig for at påpege jer fejlen, samt evt. sendt mig en flaske vin eller lign som undskyld for besværet. Så havde min oplevelse pludselig været positiv, og dette indlæg havde istedet handlet om hvor positivt og "modent" i håndterede en fejl i jeres systemer.
Jeg vil gerne snakke sammen om tingene, det nægtede du bare at gøre da problemet opstod, derfor denne tråd.
Nu vil jeg gå i seng ... jeg har en virksomhed at passe imorgen klokken 8 :)