Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man gøre?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfra din hjemmeside fremgår det under referencer at du har udviklet administrationen af MobileMarketings gateway... er det ikke rimelig dårlig service af en samarbejdspartner?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:32

Jo helt enig der, jeg mener netop at de burde have taget mig seriøst og få kigget på det. Heldigvis er "spam-kunderne"-funktionen tilføjet efter at jeg trak mig ud af samarbejdet. Da jeg trak mig ud fortsatte jeg hos dem som kunde, men nu må jeg åbenbart ikke være deres kunde mere ... fordi deres system spammer mig? Ja verden er et underligt sted nogengange :) 

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:58

De er lige til wt indslag for Kontant. Har lige set det med Firmatjek... men jeg kontakter dig imorgen ang. SMS service...

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:22

Jeg kan oprette dig i SoftScan's hostede spam & virusløsning som netop er blevet kåret som europas bedste, så kan du filtrere dem der og trafikken når aldrig frem til dine servere.

Du kan kontakte mig:

Prosys

Lasse Jurek

prosys.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:46

Du burde faktisk kunne kontakte deres ISP og bede dem lukke for denne IP adresse der udsender spam.

Mvh Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Hej Mikkel,

Lars-Bo Johansen, Mobile Marketing her...

jeg har skrevet til dig, men intet hørt, så føler måske jeg er nødt til desværre at blande mig i debatten herinde du har starten. Jeg skal først og frememst beklage at du har oplevet en løkkeudsendelse som ikke ligefrem var overlagt herfra Jeg bryder mig ikke om at vores firma beskrives negativt, så tro mig når jeg fortæller dig - der er ingen der gør noget for at genere.

Jeg synes det vigtigste er at vi fik rettet fejlen hos vores teknikere der ligeledes er kede af sådan noget sker - og ja mere er der ikke at sige om den sag. Grunden til der blev talt om at lukke kontoen var vel nærmere at der blev truet med politianmeldelse og diverse, istedet for at ringe på vores hovednummer 70 20 19 28 du udemærket kender.. Et indlæg på amino kan desværre ligeså meget ødelægge et rygte, som skabe nye kunder og jeg er ærgelig over at aminoerne skal give dig ret, før du føler dig hørt. Jeg gjorde hvad jeg kunne selvsamme aften, og via sms kommunikerede du i vrede til trods for jeg bad dig sende en mail til vores support.

Jeg er som sagt lidt trist over den her episode og hører nok fra dig, hvis kontoen ønskes lukket og eventuelt krediteret. Du er velkommen til at ringe til mig - du har mit nummer - hvis vi skal se om vi kan finde ud af en god løsning til MCS.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:17

Jeg fik at vide fra dig at i ikke kunne gøre mere iaften og at i ville kigge på det som det første imorgen, derfor reagerede jeg sådan her.  I lagde min mailserver ned med det som svarer til et ddos angreb, juridisk set er uvidenhed ikke noget forsvar, "god tro" eller "uforsættelighed" kan være det, jeg har ikke. Inden jeg fandt ud af at det var jeres "angreb" der forårsagede den enorme sløvhed på mail01 som den server hed i "angreb" brugte vi 2 mand det meste af nattet på at gennemgå mailserveren fra den ene til den anden ende før vi fik linket det sammen.

Hvis du har sendt mig en E-Mail skal du ikke regne med den er læst da vi på IP niveau har blokkeret fra mail fra jeres systemer, men du har både min msn, mit telefonnummer og min skype adresse, for slet ikke at tale om min fysiske adresse, du har haft mange undskyldninger for at give mig en undskyldning, hvilket jeg mener jeg er i min fulde ret til som minimum at modtage.

Jeg kan godt forstå du ikke bryder dig om negativ omtale, og fejl kan opstå alle steder, men det er måden hvorpå disse fejl håndteres der afgør kvaliteten. At i lukker for dagen og lover at lave det imorgen passer bare ikke sammen med den type virksomhed du gerne vil fremstå som. I burde have deaktiveret jeres mail-udsendelse indtil i havde haft tid til at kigge på det, og sagt mange tak til mig for at påpege jer fejlen, samt evt. sendt mig en flaske vin eller lign som undskyld for besværet. Så havde min oplevelse pludselig været positiv, og dette indlæg havde istedet handlet om hvor positivt og "modent" i håndterede en fejl i jeres systemer.

Jeg vil gerne snakke sammen om tingene, det nægtede du bare at gøre da problemet opstod, derfor denne tråd.

Nu vil jeg gå i seng ... jeg har en virksomhed at passe imorgen klokken 8 :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

For at lægge låg på sagen, og jeg nu har sagt undskyld osv. så vil jeg ønske at moderator, administrator eller du Mc også vil holde dine holdninger mellem dig og mig, fremfor at blande andre ind i det. Det var den primære årsag til jeg blandede mig her. Det vigtigste for mig er at opgaven er løst, og vi kan godt blive enige om det var uheldigt, men jeg har aldrig fortalt at vi ville vente til i morgen. du smser mig med truende adfærd kl. 18.30 og beder mig "stoppe det der". jeg skrev tilbage fra sms, at vi ville kigge på det, men nicolai som er teknisk ansvarlig i det her tilfælde, ville kigge på det senere. men af gode grunde - nu hvor han sad i sin bil, ikke kunne løse noget før han var online igen. nu blander jeg mig ud af den her tråd igen, for det nytter åbenbart ikke noget at sige undskyld til dig.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)