Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange interne links på produktsider - For mange?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

min praktiske erfaring fortæller mig at med interne links er det ikke så meget antallet man skal passe på med, men ankerteksten. En god måde at sikre sig mod diverse sort/hvide dyre angreb fra Google er ved at inkluderer domænenavnet i dine interne links hvis de ligger i widget eller footer på alle dine sider.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg er meget enig i hvad du skriver/vurderer. Jeg har fået sat noget tracking op for at finde ud af hvor mange der reelt klikker på disse og så tager jeg en vurdering om en uges tid. Jeg tror det ender med at de bliver fjernet, da jeg umiddelbart ikke tror mange klikker på dem og dermed kan de nemt vise sig at være fejlplaceret.

Hvis der er nogle som har flere gode kommentarer så meld gerne ind :-)

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

PÅ en Webshop med så mange produkter og produktkategorier som din, så synes jeg det ser helt normalt ud.

Prøv at sammenligne dig med andre større webshops - hvad gør de? Det ser sikkert ud på præcis samme måde som på din whop :)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville umildbart skære antallet ned, så der kun var 2-3 links der i bunden. På den måde, skal kunden ik forholde sig til 5 nye mulige sider, men kun vælge imellem 2-3, hvilket er mere overskueligt, og det er ligeledes lettere at vælge imellem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres indspark! Jeg ser hvad trackingen siger om en uges tid, hvor mange der reelt set bruger dem og så træffer jeg en beslutning sammenholdt med jeres svar.

Tak igen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)