Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Hjælp!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe gået og tænkt på, om jeg skulle putte penge i SEO. Men undrer mig over om det er det værd? 4000 kr. pr måned i 12 måneder, ender ud i mange penge.. Men hvad siger i? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Victorsloth1:
Jeg har længe gået og tænkt på, om jeg skulle putte penge i SEO. Men undrer mig over om det er det værd? 4000 kr. pr måned i 12 måneder, ender ud i mange penge.. Men hvad siger i? 

Hvad siger det firma du har kontakt med? Har de garantier? Hvad dækker beløbet over? osv.

Tilmeldt 13. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kigget på seogruppen.dk og det dækker over følgende ting: 

  • 4 primære søgeord som vi optimerer på i forhold til følgende søgemaskiner: Google.dk, Bing.dk og Yahoo.dk
  • Op til 10 sekunderdære søgeord som vi optimerer på i forhold til følgende søgemaskiner: Google.dk, Bing.dk og Yahoo.dk
  • Forbrugeranalyse
  • Op til 14 Søgeord, hvor Meta Titlerne og Meta beskrivelserne på disse søgeord, optimeres.
  • 4 Søgeord hvortil der producers unikke SEO-tekster med relevante interne links.
  • Linkbuilding eksternt (Omtale på blogs og forums)
  • Webmaster tool og Google Analytics opsættes, så du, såvel som SEOGruppen, kan spore trafikken mm. på din hjemmeside Hvis relevant bliver du tilbudt en guide for at imødekomme problemer med Duplicate Con-tent mm.
  • Mulighed for rådgivning ift. Marketing ifølge aftale med SEOGruppen.
  • Månedlig placeringsrapport på søgeord, gennemgået pr. telefon efter aftale med SEO-Gruppen.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan søge på dem her på Amino og bruge 15 min på at læse forskellige tråde om dem. Så kan du selv danne dig et indtryk af dem.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Nu skriver du intet om hvilket site eller shop du driver, men efter min ydmyge mening, så skal du overveje hvor meget kr. 4000,-/md er ifht. hvordan dit site/butikken performer - og desuden hvilket mål du stræber efter for de nævnte kr. 4.000,-/md

Hvis du i dag har en shop som leverer et db på Kr. 2.000,-/md og du mener at SEO kan øge det med en faktor 3, så er der stadig langt før man (i min lille verden) kan forsvare at bruge kr. 4.000,-/md på SEO.

Hvis det omvendt handler om en shop som leverer et db på kr. 50.000,-/md - så kan det sagtens være pengene værd, hvis du bare forøger dit mdl. db med kr. 5.000,-

Er der slet ikke tale om en shop, så tænker jeg at målet kan være indirekte salg, ifm. af henvendelser fra potentielle kunder via en kontaktformular eller opkald. Og så handler det igen om, hvilken omsætning du har i dag og regner med at få efter investeringen.

Så før du overvejer hvem og hvad du får for pengene, så skal du nok kigge lidt dybere i din forretning, og etablere en konklusion om hvad investeringen skal give dig på sigt, ifht. hvor du er i dag :)

Håber det giver mening....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er registreret over 18,5 mia. internetsider og der foretages hverdag 3,5 mia. søgninger om dagen. Så derfor er søgeoptimering vigtig, for at få det optimale besøgende/salg ud af ens hjemmeside.

Hos Awork tilbydes der SEO-garanti (refundering af 10.000 kr. ved køb af op til søgeord og 15.000 kr. ved køb af over 10 søgeord)

Søgeordene tilrettelægges med en Awork-konsulent og der er forskellige priser alt efter antallet af ord. Hvis den præcise pris skal opgives, kan du kontakte webbureauet på smb@awork.dk eller besøge www.awork.dk for yderligere informationer.

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Refundering af op til 10.000 kr. (Hvorfor ikke alle 15.000 kr.?)

5.000 kr. er mange penge, hvis det I har lavet ikke virker.

Hvad indeholder jeres SEO-garanti?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Victor

Jeg arbejder for www.seogruppen.dk og jeg kan godt forstå du måske føler det kan være mange penge for det er også en investering at lave. Vi har i hvert fald meget stor succes med vores SEO kunder, hvor vi også lægger stor vægt på, at have en god kontakt med kunden, så de ved hvordan det hele går.

Det du skal huske på er, at den pris på de 4.000,-, som der står på vores hjemmeside er vores standard priser og vi er lydhør omkring hvad folk har brug for og derfor arbejder vi også med, at skræddersy tilbud, så kunden får lige det de ønsker.

Jeg ved ikke om du har været i dialog med nogen af mine kollegaer men du kan altid sende mig en mail på ac@seogruppen.dk og så kan vi se nærmere på dine behov og hvordan vi kan få dækket dem.

Vi her hos SEOgruppen kører ikke med garantier på vores SEO, da det er praktisk talt umuligt at garantere, hvilket du vil høre fra de fleste SEO firmaer og måden hvorpå det ellers kan gøres er ved, at man "går ned af en sti", hvor vi som firma ikke vil gå, da det kan være meget skadeligt for kunden såvel som os selv. Det jeg kan fortælle omkring os er, at vi har en stor, erfaren og meget dygtig produktion, som vil knokle for at skaffe din virksomhed succes!

Jeg håber at høre fra dig.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

synes det er et spændene spørgsmål du stiller -man kunne også vende den lidt, hvad giver mest 12 x 4000 kr på seo arbejde (uanset om det er købt eller selv gjort) eller 12 x 4000 kr på mere alm markedsføring - jeg kender ikke svaret :-)

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Set fra en SEO mands synspunkt er 4.000 kr/md ikke meget, men nok til at du burde kunne få et godt ryk opad i form af flere kvalificerede besøgende.

Jeg har været i branchen fra før Google og ved hvad SEO kan gøre, så det er for mig at se et spørgsmål om hvor lidt du tør bruge og hvor meget du kan bruge.

Tjek evt. https://seonaut.dk og læs hvad god SEO indeholder.

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)