Jeg dyrker karate i min fritid, og ellers læser jeg en del arkitektur og faglitteratur.
Skal flytte til den anden ende af landet til den første, og der har de ikke min karate stil, så skal begynde forfra. Så går og overvejer lidt om jeg skal starte til Taekwondo istedet for, ellers bliver det karate igen.
Ellers har jeg et hav af projekter som aldrig bliver færdig ;)
Mest af den kreative del. Hvor jeg laver noget 3d (som også bliver en del af mit nye job) og ellers bliver det tegning, elsker at indrette, og elsker at få større projekter til at spille sammen til en enhed. Lyder måske underligt ;)
Men et eksempel kan være en lejlighed med bevægelige vægge, så man selv kan indrette sine rumstørrelser
Har en drøm om at dykke også, men har en ide om det er en dyr hobby, så den er ikke blevet til noget endnu, men det kommer måske en dag :)
Dato: 2/12/2006 4:05:42 PM Forfatter: mk Har en drøm om at dykke også, men har en ide om det er en dyr hobby, så den er ikke blevet til noget endnu, men det kommer måske en dag :)
En af mine store interesser er spil på skærmen. Computer og konsolspil. Jeg bruger meget tid på en gal X-box, hvor joypattet ryger i gulvet flere gange i løbet af en weekend
Jeg har dyrket kickboksning og Jeet kune do, og vil godt bruge mere tid på kampsport. Har den bare ikke lige. Jeg tror jeg skal bruge nogle timer på Taekwondo, Capoeira eller måske Wing Tsun. Tre meget forskellige stilarter, men alle tiltaler mig.
Jeg er medlem af Mensa
Jeg læser mange bøger, mest romaner og selvbiografier.
Det må være dejligt at have så meget fritid. Jeg synes hele tiden der er noget, der skal gøres i biksen - administration, skrive forretningsplaner, tale med jeg ved ikke hvor mange, besøge samarbejdspartnere og 10.454.832 andre ting.
Jeg er lige i en periode, hvor jeg har skubbet det, jeg kan, væk og har så fået den vane at være på Amino. Så der bliver højst til en løbetur et par gange om ugen.
Har det sådan at laver jeg det samme hele tiden så går der ikke lang tid før jeg keder mig. Så er der ikke tid til en gang træning 2-3 gange om ugen, en slapper dag, hvor man bare sidder og hænger på nettet, spiller eller læser, en dag hvor man kan gå ud med kameraet, gå en lang tur. Så ser det skidt ud. Familie og venner skal jo også holdes ved lige nogle gange ;)
Så tag dig tid til det, og kom ned og få en træning, så skal jeg garantere du får så meget nyt inspiration at du kan få lavet det hele på halv tid ;)
Ja, jeg kan bare prioritere anderledes - men jeg kan jo godt lide det, jeg laver. Jeg skal heller ikke beklage mig.
Man skal jo også passe lidt på sig selv - der er ingen, der takker en bagefter, når man ligger og raller (kørt ned af ens egne ambitioner). Det var noget, jeg lærte allerede som lønmodtager.
Dykning er en rimelig dyr sport, hvis man selv skal købe udstyret. Uddannelsen kan tage for omkring 5.000 ned til 30m herhjemme eller næsten halvdelen på udvalget turiststeder i udlandet (og det er samme certifikat, samme procedurer og samme materiale man får udleveret). Personlig dykker jeg ikke i vandet herhjemme, medmindre den globale opvarmning engang får temperaturen op på 25-35 grader
Det er faktisk i min fritid at mit iværksættergen bliver testet, det ville dog være dejligt at kunne gøre det full time... anyways, min øvrige fritid bliver brugt bag et trommesæt.