Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så ramte lynet mig....

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jesper du ønskes også god bedring herfra. Jeg håber du snart er fit for fight igen.

M.v.h.

Stones

www.swhandel.dk

Dit e-byggemarked

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

  Tak for alle de mange lykkeønskninger - både herinde og på min email. Dem sætter jeg meget stor pris på Big Smile.

En lille opdatering herfra: Min bandager er i dag blevet skiftet og hold da op hvor det "lettede"...
Det er utroligt at man kan komme sig så hurtigt over sådan en omgang. Det eneste der generer mig nu er, at jeg ikke kan ligge på hverken ryggen eller højre side, uden at ligge oven på nogle af syningerne, hvilket gør pænt nas.

Men jeg regner med at være tilbage på pinden igen i morgen. Det der nok bliver en større udfordring er at jeg ikke må foretage nogle tunge løft det næste stykke tid... Tongue Tied

/Jesper

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

  Og ja - den kommende uge står på minus stress Smile.
Det ironiske er bare at det gjorde den faktisk i forvejen - men det var så bare lige en uge for sent.
Jeg plejer altid bevidst at skabe nogle "bølger" i vores produktionskalender. På toppen af bølgen er der sindsygt knald på, men i bunden er der tid til overs til at eksperimentere, få nye idéer og lave interne ting.

Det skræmmende spørgsmål jeg så kan spørge mig selv om er "Ville jeg være sluppet for en sammenklappet lunge, hvis det havde været en rolig uge?".....

/Jesper

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, det lyder ubehageligt, men godt, at du er ved godt mod...Big Smile

Fortsat god bedring...!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)