Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så ramte lynet mig....

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

God bedring :-)

Mvh Jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

God bedring Jesper, så er det godt at du har en masse goodwill hos dine kunder, den kan du nok trække lidt på.

Dbh Martin

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god bedring Jesper - dejligt at høre at det går fremad.

Mange hilsner

Mette

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha det lyder ækelt, jeg håber at Du bliver hurtigt rask.

God bedring til dig - Du er meget svær at undvære for os, så sørg for at passe godt på dig selv og hvile helt ud inden Du går i gang igen på fuldtid. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En rystende og tankevækkende historie, Jesper. Rigtig god bedring - jeg håber du snart kommer på benene igen. 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Din historie fortæller med alt tydelighed om hvordan vi som mennesker er istand til at tilsidesætte alle vore fysiske symptomer. Vi er så gode til at slå det hen, med at det nok ikke er noget der betyder noget. Godt gået at du tog dig sammen og kom til lægen i tide.

Jeg havde faktisk en venninde der døde for få år siden, 31 år gammel. Hun var på ferie og fik ondt i venstre arm. Hun slog det hen med, at det vel gik over af sig selv (også selvom det gjorde meget ondt og der ikke var nogen åbenlys årsag til smerten) samme nat døde hun af hjertestop. Men hvem pokker forventer også at få hjertestop i en alder af 31?

Vi er altså lidt underlige, vi mennesker, at vi ikke tager vores krops signaler alvorligt. Når jeg arbejder med personer der er gået ned med stress, kan de stort set alle samen se tilbage på flere måneder med forskellige symmptomer, som de efterhånden bare har vænnet sig til, så det er blevet en naturlig del af deres hverdag. Først bagefter når de er sygemeldte, kan de gennemskuel alle de tegn der har været undervejs. Jeg tænker, at vi alle ville være godt hjulpet, hvis vi en gang i mellem, brugte 10 minutter på at sætte os ned og virkelig mærke efter hvordan vi har det "lige nu."

Nå det blev en lang smørre, hvor jeg lige fik tricket en af mine kæpheste. Jeg ville faktisk bare ønske dig god bedring.

/skou

 

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

God bedring til herfra.

mvh

Sven-Erik May

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

God bedring, Jesper, og et stort kram her fra!

~
Anja

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

God bedring, Jesper!

Havde jeg opgaver liggende hos jer måtte du gerne rykke dem ned i bunken - men de er ikke sendt afsted endnu, så jeg kan desværre ikke være til mget hjælp i den retning. Men jeg kan godt vente til du er klar igen. For du er ikke til nogen gavn hvis du er uarbejdsdygtig og stresset! Husk at slappe af - vi har brug for dig i længere tid end til den næste deadline!

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 Rigtig god bedring herfra.

Man ved jo aldrig, hvornår det rammer een selv, så det får jo tiden til at stå stille et øjeblik. 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)