Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zinzino - Skal/skal ikke?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Baaring
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg er ny startet i Zinzino, og syntes det er fantastisk, har pt 4 kunder og 1 partner.

det med at sælge osv bekymrer mig ikke, sundhedsprodukterne er jo skide gode og hjælper rent faktsik folk, de får endda bevis for det.

kaffen kan folk jo smage før de køber, jeg solgte min Nespresso maskine til fordel for Zinzino's

Spørgsmålet er vel bare hvor meget man vil det, dem der rigtig gerne vil det skal nok får det til at lykkedes, men det er de færreste der gør det på under 1 år, der er selvfølgelig undtagelser.

jeg ser det som en klar fordel at der både er kaffe og sundhedsprodukterne, det giver mulighed for en meget større kundegruppe. prissætningen er ligeledes præcis hvor den skal være.

startede du nogensinde op?

Venligst Benjamin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Smider da lige en kommentar ind også :)

Jeg kender en hel del der arbejder med Zinzino, og har da også selv været til et møde, dog aftalt på forhånd med pigen at vi hver især tog et kig på hinandens forretninger.

Jeg hader kaffe, så derfor syntes jeg ikke forudsætningerne for at arbejde med zinzino var til stede, men er du til kaffe og syntes zinzinoen er bedre end alt andet, så giver det da meget god mening at starte der. Sundhedsprodukterne har jeg ingen viden om, men der foretrækker jeg nok at "produkterne i biksen" passer sammen, sundhed/skønhed, elektronic og lign.

Jeg vil sige som Keld, er det network marketing/entreprenørdelen der tiltaler dig, så kig evt på flere selskaber, se hvor produkterne tiltaler dig, enten som forbruger eller som du kan se et potentielt marked i.

Fra Baaring
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordelen ved at det er 2 så vidt forskellige produkter, er at du rammer så mange flere mennesker.

sundhedsprodukterene er faktisk den største del af forretningen, selvom de kom sidst til. Zinzino adskiller sig fra andre NW firmaer, ved at være en handlesvirksomhed.

og nu er det jo ikke for sjovt at andre firmaer kopierer vores produkter ;)

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikkehar fundet noget endnu, Michael - så send mig evt en privat besked

 

mvh Louise

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten
Kan du komme nærmere ind på hvad det andet MLM er som er bedre en ZZ

Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er meget interreseret i at høre hvilket selskab du er i nu? :)

Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket selskab er det?

Fra Nærum
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind og tjek på www.disafo.dk så kan du se hvad og hvem du vil arbejde sammen med.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - ser først nu dit indlæg.

ZZ har gjort det godt marketingsmæssigt, det skal de have ros for, men det forandrer ikke min holdning til prissætning, kvalitet og personlige oplevelser med tidligere produkter og efterfølgende dårlig kundeservice.

Jeg er stadig i det firma som jeg besluttede mig for at følge tilbage i 2012

Når det er sagt, så debatterer jeg ikke længere i online forums vedr firmaer og produkter mv.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte for videre kommunikation

Med venlig hilsen
Morten

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)