Hey Sven-Erik !
Og tak for mailen!
Vil prøve at komme med en overordnet portion feedback, uden at komme for meget ind på egne løsningsforslag helt konkret.
Alt kritik er konstruktivt, og overall har I en pæn webshop :)
Mine punkter kommer, når man kommer mere i dybden og mht. detajler og overall følelse og udtryk, når man besøger jeres website. "Om jer" skriver i bla. at I gerne vil provokere en smule - så det vil jeg da sige skal gælde vice versa 
1) RifRaf er et col navn, og jeg kan lide jeres font. Den ligger op til kant, minimalisme og ultra stilren udførelse. Derudover symbolisere det også en smule hightech. Det syns jeg, at jeres lille blå "blomst"modstrider en smule. Den er nemlig lidt øv, når I også har valgt en gennemgående grøn farve.
2) Jeg savner dynamik på sitet. Der måtte gerne være en lille mild breeze, som gled over jeres navn eller baggrund. Ikke noget som var alt overskyggende overhovedet, men der mangler noget liv.
3) Jeg må give de andre ret i, at menuen mangler lidt skarpere kontrast. Men udemærket tiltag, med "mouse over" 
4) Når man klikker på "om Rifraf" savner jeg et mere skarpt, originalt og sigende billede. Det måtte gerne være mere chic, uden at miste jeres udstråling. Og igen, jeres farver på det grålige/brownish billede ville være langt mere stilet at benytte gennemgående på sitet. Med nogle andre kontraster. (men det er en smagssag!)
5) I burde have fundet på en anden vinkel, mht fremvisning af jeres produkter. Dette er fordi, når de bliver re-sizet på den måde, så bliver de vildt kantede og grove. Det syns jeg personligt ikke er så pænt. Når man klikker på lampen, kan jeg meget godt lide den lille fremviser - og dét syns jeg igen godt at man kunne have leget lidt med, og gjort mere integreret i hele jeres site. Fordi kvaliteten er ganske fed og god, når først man klikker sig nærmere ind på produkterne. Men i og med, at det er en lidt "grim" kvalitet, når man lige kigger på det - så burde I have tænkt på alternative løsningsforslag :) Men smagssag, smagssag og detaljer.
6) Ligesom jeres "profil billede", så er visse af jeres produkter meget sammenhængende med den stil, som jeg hellere ville have benyttet på jeres site og som udtryk. Et godt eksempel er promo-billedet for Rotaliana "Ipe". Skarpt, sofistikeret, minimalt og stilrent. Kort sagt - Italiensk ;)
7) Min egen private holdning er, at der skal være blid baggrundsmusik på de fleste sites eller ihvertfald som prikken over i'et på websitet. Det er noget som fuldender oplevelsen og viser et gennemført produkt og firma. Og en slags kendetegn og følelse, når man kommer fordi. For mig, er det en del af den totalt dynamik som skal være på et site.
Ser frem til at høre mere fra jer - og gode produkter I har! Virkelig! :)